دکتر بارانی رسما رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان شد

به‌دنبال برگزاری مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، ابلاغ ریاست دکتر غلامرضا بارانی به‌عنوان رئیس این هیئت، توسط دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که حدود یک هفته از صادر نشدن حکم «غلامرضا بارانی» رئیس جدید هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان می‌گذشت و در همین خصوص حواشی زیادی پیرامون انتخاب رئیس جدید هیئت شکل گرفته بود، درنهایت دقایقی قبل و با اعلام سایت فدراسیون پزشکی ورزشی استان اصفهان حکم غلامرضا بارانی صادر شد.

«در حکم دکتر نوروزی خطاب به دکتر بارانی آمده است: احتراماً به استناد بند ۴ ماده ۹ آئین نامه نحوه فعالیت هیئت‌های ورزشی و انتخابات مجمع هیئت پزشکی ورزشی استان که در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان منصوب می‌شوید تا به نمایندگی از طرف این فدراسیون و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، نسبت به انجام امور محوله مطابق با آئین نامه مربوطه اقدام نمائید. امید است نهایت تلاش و کوشش خویش را را در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی پزشکی ورزشی ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی به جامعه ورزش استان بخصوص توجه جدی به قهرمانان تیم‌های ملی و همچنین نظم و انضباط مالی به کار گرفته و در این راه توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 572256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.