۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
آینده ایپ کوین

وب‌سایت Finder.com به تازگی گزارش را منتشر کرده است که در آن با نظرسنجی از ۳۶ متخصص فناوری مالی (فین‌تک) قیمت آینده ایپ کوین (APE) را پیش‌بینی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نظرسنجی Finder پیش بینی می‌شود قیمت هر واحد APE تا پایان سال جاری به ۲۷.۷۰ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۵، به ۲۵ دلار خواهد رسید. ۵۰ درصد از این گروه معتقدند زمان فروش APE فرا رسیده است، ۳۳ درصد از این ۳۶ متخصص فین‌تک اصرار دارند که مردم باید apecoin را فعلاً نگه دارند و ۱۷ درصد می‌گویند هنوز باید خرید کرد. سه چهارم این شرکت کنندگان نیز باور دارند که ایپ کوین (APE) به سادگی می‌تواند یکی دیگر از میم کوین‌های محبوب مانند DOGE یا SHIB باشد.

دیدگاه دیمیتریوس سالامپاسیس (Dimitrios Salampasis)، مدرس فین‌تک در دانشگاه فناوری سوئینبرن، نسبت به APE بسیار خوش‌بینانه است و فکر می‌کند این ارز می‌تواند تا پایان سال به ۴۵ دلار هم برسد. Salampasis معتقد است که APE تا سال ۲۰۳۰ فقط ۱۰ دلار ارزش خواهد داشت.

استدلال Salampasis این است که هیجان فعلی بازار برای NFTها بر قیمت این ارز تأثیر گذاشته است. وی معتقد است این دسته از دارایی‌های رمزنگاری شده به تدریج ناپدید می‌شوند و ارزش خود را از دست می‌دهند، زیرا پتانسیل‌های کاربردی آنها بی‌اهمیت و ناچیز است. حتی مدیر Digitalx معتقد است که ارزش ایپ کوین تا سال ۲۰۳۰ به صفر خواهد رسید.

بنیانگذار Finder.com نیز معتقد است APE می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۱۰۰ دلار برسد، اما پیش بینی او در سال ۲۰۲۲ بسیار کمتر از این رقم بود. این در حالی است که مدیر Digitalx فکر می‌کند ارزش فعلی APE بر اساس تبلیغات زیاد تعیین شده است به همین خاطر او فکر می‌کند تا سال ۲۰۳۰ ارزش یپ کوین صفر خواهد بود.

هری در گزارشی توضیح داد: به نظر می‌رسد این یک بازی آشکار تبلیغاتی برای DAOs، Web۳ و BAYC/Degen باشد. هزاران مورد از هایپ کوین‌ها را دیده‌ایم که برای وارد کردن سرمایه‌های خرد طراحی شده و دوامی ندارند.

کد خبر 572240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.