اصفهان سرآمد کشور در جذب کمک‌ خیران/آزادی ۱۵۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: تا به امروز افزون بر ۱۵۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد به برکت ستاد دیه کشور به آغوش خانواده بازگشته‌اند و استان اصفهان با اختلاف بسیار پس از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی هر کدام با هفت و شش میلیارد تومان در صدر استان‌های کشور از نظر جذب کمک خیران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداسدالله جولایی در سفر به اصفهان در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان اصفهان، اظهار کرد: تا به امروز افزون بر ۱۵۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد به برکت ستاد دیه کشور از بند رها شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند. در ماه مبارک رمضان سال جاری علی‌رغم روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان، آزادی ۲۵۰ زندانی در ۲۷ روز از ماه رمضان با کمک ۴۰ میلیاردی خیران شگفت‌انگیز است.

وی افزود: افزون بر تعهدات ۴۰ میلیاردی خیران در ماه مبارک رمضان و با وصول رقمی معادل ۱۹ میلیارد تومان در صدر فهرست بیشترین جذب مشارکت‌های مردمی قرار گرفته است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور ادامه داد: استان اصفهان با اختلاف بسیار پس از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی هر کدام با هفت و شش میلیارد تومان در صدر استان‌های کشور ازنظر جذب کمک خیران، قرار دارد.

به گزارش ایمنا، همزمان با سفر مدیرعامل ستاد دیه کشور به اصفهان، جلسه هیئت امنا این ستاد در استان اصفهان با حضور حجت‌الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل زندان‌ها و دیگر اعضا برگزار شد.

کد خبر 572238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.