اعتراض شهروندان چابهاری به افزایش کرایه تاکسی‌

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: افزایش بی‌حد کرایه تاکسی درون‌شهری در شهر چابهار اعتراض شهروندان را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «رحیم جدگال» امروز -یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه- اظهار کرد: تلاش‌های شهردار شهر چابهار و رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری سبب شد سهمیه تاکسی‌های زرد جهت فعالیت در حمل‌ونقل درون‌شهری چابهار دریافت و به رانندگان واجد شرایط جهت فعالیت واگذار شود.

عبدالقادر هوت، عضو شورای اسلامی شهر چابهار نیز در این جلسه با بیان اینکه رانندگان تاکسی قشری هستند که در این چند سال اخیر هیچ توجهی به آن‌ها نشده است و در حال حاضر با پیگیری‌های لازم سازمان حمل‌ونقل شهرداری به صورت ویژه مشکلاتشان را رفع خواهیم کرد تا رانندگان بیمه شوند.

همچنین آصف دربین، نایب رئیس شورای اسلامی شهر چابهار اظهار کرد: افزایش بی‌حد کرایه تاکسی درون شهری در شهر چابهار با توجه به اینکه شهری گردشگری است، باعث اعتراض شهروندان شده و با ارائه خدمات به رانندگان تاکسی‌های درون شهری کرایه‌ها کاهش می‌یابد.

سعید امیری‌مقدم، عضو شورای شهر چابهار نیز افزود: حمل‌ونقل درون شهری در زندگی روزمره تمام اقشار جامعه از جمله مدیر، کارمند، کاسب و دانشجو و محصل تأثیر دارد و نبود حمل‌ونقل مناسب درون شهری سبب می‌شود بار اقتصادی سنگینی بر شهروندان تحمیل شود، همچنین چابهار با جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی پذیرای گردشگران زیادی است و قطعاً حمل‌ونقل عمومی نقش بسزایی در رفاه حال گردشگران دارد.

به گزارش ایمنا، در پایان جلسه رانندگان تاکسی‌های زرد مسائل و مشکلات حمل‌ونقل درون‌شهری چابهار و مشکلات رانندگان را با اعضای شورای اسلامی شهر چابهار مطرح کردند، جلسه شورای اسلامی شهر چابهار برای تعیین مسیرهای فعالیت تاکسی‌های زرد درون‌شهری در صحن پارلمان شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، نماینده اداره صمت شهرستان، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری و جمعی از رانندگان فعال داخل شهر چابهار برگزار شد.

کد خبر 572175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.