کنترل ترافیک با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث پارکینگ در این منطقه محدودیت‌هایی دارد، گفت: برای کنترل ترافیک علاوه بر احداث پارکینگ باید موارد دیگری همچون فرهنگ‌سازی، پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌های اشتراکی و ایده‌های نو با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار گیرد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر محله‌محوری، مبنای اصلی اقدامات و برنامه‌های شهرداری منطقه یک در حوزه فرهنگی، مشارکت و سرمایه اجتماعی است تا شهرداری بیشتر در جایگاه بسترسازی فعالیت‌های مردمی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی که در محلات منطقه یک برگزار شد، با حضور و مشارکت نهادهای فرهنگی، بسیج، کانون‌های مساجد و ائمه جماعت مساجد همراه بود و شهرداری منطقه یک نیز در کنار آنها قرار گرفت تا بتوانیم عطر محافل قرآنی را در تمام محلات این منطقه داشته باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: علاوه بر محافل قرآنی که در این منطقه برگزار شد، دو برنامه شاخص در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نزدیکی پل فلزی و مسجدسید اصفهان با مشارکت دارالقرآن اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: جمعیت ساکن در منطقه یک بالغ بر ۸۰ هزار نفر است که با توجه به موقعیت این منطقه و عوامل دیگری، از مقاصد مهم سفرهای درون شهری محسوب می‌شود.

بکتاشیان تاکید کرد: ۱۵ هتل، ۲۳ میهمان‌پذیر، هشت بیمارستان و سه مرکز درمانی در منطقه یک واقع شده است که علاوه بر آن، تعدد مطب پزشکان نیز مزید بر علت شده است تا این منطقه حجم ترافیک زیادی را بپذیرد.

وی ادامه داد: برای کنترل ترافیک منطقه یک شهرداری باید ظرفیت پارکینگ‌های این منطقه افزایش یابد که پارکینگ اردیبهشت در اواسط سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در نظر داریم برای سال آینده پارکینگی در خیابان شهید بهشتی ایجاد شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث پارکینگ محدودیت‌هایی دارد، گفت: برای کنترل ترافیک علاوه بر احداث پارکینگ باید موارد دیگری همچون فرهنگ‌سازی، پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌های اشتراکی و ایده‌های نو با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 572166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.