توجه به چالش‌های کارگران در مدیریت شهری بندرعباس

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی و ورزشی در بین کارگران و توجه به مسائل افزایش روحیه و انگیزه در بین آنان باید سرلوحه بخش‌های ذی‌ربط خدمات کارگری در شهرداری بندرعباس باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد کناری‌نژاد هم‌زمان با روز کارگر با تقدیر از شهرداری بندرعباس در اجرای مصوبه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان بخش تنظیف و فضای سبز با هدف ایجاد شادابی و نظارت و ارج نهادن به زحمات نیروهای خدوم این بخش‌ها به مناسبت روز کارگر قدم مثبتی در جهت مد نظر قرار دادن مشکلات این قشر زحمت‌کش جامعه است.

وی ادامه داد: بخش عمده خدمات شهرداری بندرعباس بر عهده کارکنان این بخش‌ها است، کمک به سلامت جسمی، روحی و روانی این کارکنان جزو دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی و ورزشی بین کارگران و توجه به مسائل افزایش روحیه و انگیزه آنها باید سرلوحه بخش‌های ذی‌ربط خدمات کارگری در شهرداری بندرعباس باشد.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم این جشنواره‌ها به صورت دوره‌ای و ادامه‌دار طی سال‌های آتی دنبال شود، امیدواریم این جشنواره هر ساله با نگاه خوب مدیران مربوطه در شهرداری از رونق خوبی برخوردار شود.

کد خبر 572156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.