احداث دهکده ورزش‌های آبی در انتظار استعلامات راه‌وشهرسازی

شهردار بندرلنگه گفت: ۸۴۰۰متر زمین برای احداث دهکده ورزش‌های آبی ساحلی در این شهر آماده شده که برای واگذاری منتظر پاسخ استعلامات انجام شده از اداره‌ کل راه و شهرسازی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ابراهیم فرهمندنیا» امروز _یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور احداث دهکده ورزش‌های آبی ساحلی یک ماه قبل نامه استعلام به اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان ارسال شد که هنوز پاسخ آن به شهرداری بندرلنگه نرسیده است.

وی با بیان اینکه در سفر به بندرعباس پیگیری کارهای مختلف از جمله این موضوع هستم، افزود: با دریافت پاسخ‌نامه استعلام می‌توان کارهای واگذاری زمین به اداره‌کل ورزش و جوانان برای احداث دهکده ورزش‌های ساحلی دریایی را انجام داد تا مردم این شهر و شهرستان‌های اطراف بتوانند به انجام ورزش‌های مختلف آبی بپردازند.

مظفر مهری‌خادمی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان هفدهم فروردین‌ماه از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث دهکده آبی ساحلی در شهرستان بندرلنگه خبر داده بود. وی در دیدار با امام جمعه بندرلنگه گفته بود که این شهرستان از ظرفیت بالایی برای توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی برخوردار است و با پیگیری‌های انجام شده اعتبار مورد نیاز برای احداث دهکده ورزش‌های آبی و ساحلی اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 572155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.