تایید انتقال انگاپت و عبدالعزیز به پیکان/خودروسازان کهکشانی می‌شوند

حضور «اروین انگاپت» ستاره فرانسوی و «نمیر عبدالعزیز» ستاره هلندی والیبال جهان به پیکان تهران رسمی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال پیکان تهران به‌عنوان یکی از دو نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال آسیا که از اواخر اردیبهشت‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود، همه‌جوره به‌دنبال مهیا شدن برای حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی است.

در همین راستا پیکان با اندیشه فراوان به‌دنبال تقویت تیم و جذب ستاره‌های نام‌دار بوده و بزرگانی چون «اروین انگاپت» و «نمیر عبدالعزیز» را برای تیمشان مدنظر گرفته بودند.

روز گذشته نمیر عبدالعزیز ستاره هلندی والیبال مودنا با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرامی امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان حضور در پیکان را تأیید کرده بود.

پس از آن نیز اروین انگاپت یکی از بهترین بازیکنان والیبال جهان و عضو باشگاه مودنا، مانند عبدالعزیز به دنبال‌کنندگان صفحه عطابخش اضافه شد و باید طی روزهای آینده شاهد حضور این دو ستاره بزرگ والیبال جهان در پیکان باشیم.

طی اعلام امیر عطابخش در هفته‌های گذشته به خبرگزاری ایمنا، کارهای انتقال انگاپت به پیکان تمام شده بود و فقط تأیید رسمی باشگاه پیکان مانده است.

در روزهای گذشته نیز سیدمحمد موسوی، ستاره ایرانی والیبال و بازیکن سابق فنرباغچه ترکیه در تمرینات پیکان حضور پیدا کرده بود.

خودروسازان تهرانی به‌عنوان پر افتخارترین باشگاه والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا در کنار جذب غول‌های والیبال از ستاره‌های ایرانی با تجربه هم برخوردارند و پیش‌بینی می‌شود پیکانی‌ها بتوانند در این رقابت‌ها جام قهرمانی را از آن خود کنند.

کد خبر 572150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.