ضرورت حمایت از کارگران در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور کارگران، یکی از پایه‌های محکم پیروزی انقلاب اسلامی است؛ فراموش نمی‌کنیم که اعتصابات گسترده و فراگیر کارگران به ویژه در صنعت نفت، بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکر نظام ستمشاهی وارد کرد.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای من جالب بود که وزیر کشور پیشنهاد داشت که این جلسه با حضور کارگران شکل بگیرد؛ این نمایانگر نگاه مسئولان جمهوری اسلامی به این قشر است.

وی افزود: یکی از محورها و ستون‌های محکم دفاع مقدس را کارگران تشکیل می‌دادند که با وجود تمام کمبودها، ایثارگرانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و خاطرات ماندگاری از خود بر جای گذاشتند؛ بعد از جنگ نیز در تمام عرصه‌ها حضور کارگران را سراغ داریم و در روزهای تحریم این کارگران فعل «ما می‌توانیم» را صرف کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حضور کارگران را یکی از پایه‌های محکم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: فراموش نمی‌کنیم که اعتصابات گسترده و فراگیر کارگران به ویژه در صنعت نفت، بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکر نظام ستمشاهی وارد کرد؛ امروز که سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، باز هم کارگران رکن اصلی تولید هستند که با اراده خود زمینه‌ها را برای تحقق این شعار فراهم خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور و تلاش کارگران، گام‌های مؤثری در رفع مشکلات کشور برداشته شود و شاهد خروش ملت به سمت قله‌های پیروزی و موفقیت باشیم؛ امیدواریم اقدامات تقویت نهضت کارگری ادامه یابد و شاهد تقویت بنیه اقتصادی این قشر عظیم باشیم.

کد خبر 572148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.