کوین‌بیس و محصولات جدید برای کاهش کلاه‌برداری

کوین‌ بیس در حال راه‌اندازی خط جدیدی از محصولات است تا همگام با مقررات جهانی ارزهای دیجیتال و جلوگیری از تراکنش‌های غیرقانونی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابتکار جدید که Coinbase Intelligence نام دارد، دارای Coinbase Know Your Transaction (KYT) و یک به‌روزرسانی برای محصول Coinbase Analytics موجود آن است. براساس یک پست وبلاگی از این شرکت که پنجشنبه منتشر شد، Coinbase KYT به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های غیرقانونی را از طریق یک API شناسایی کنند و معاملات را بی‌درنگ برای کاهش ریسک براساس سیستم امتیازدهی ریسک اختصاصی نظارت کنند.

Coinbase Analytics که ابزاری داخلی برای استفاده از داده‌های تراکنش‌های شخص اول بود، اکنون به Coinbase Tracer تغییر نام داده است. Coinbase Tracer اکنون به سایر مؤسسات ارائه می‌شود تا به آن‌ها در کاهش تقلب و پیگیری نحوه حرکت وجوه کمک کند. در پست وبلاگ آمده است: ما همچنین رابط کاربری خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا کاربر پسندتر، از نظر بصری جذاب‌تر و هماهنگ‌تر با سایر محصولات Coinbase باشد.

Coinbase Analytics به شروعی بحث‌برانگیز همراه بود و با خرید شرکتی شروع شد که انتقاداتی را به دنبال داشت؛ زیرا بنیان‌گذاران آن با یک شرکت ایتالیایی جاسوس‌افزار درگیر بودند. کوین‌بیس، بعداً راه خود را از تیم جدا کرد. یک سال پس از خرید، این شرکت دوباره به دلیل تمایل به فروش نرم‌افزار تجزیه و تحلیل بلاک چین به دولت ایالات متحده توجه منفی را به خود جلب کرد. این شرکت در نهایت قرارداد خود را با چندین آژانس آمریکایی قطع کرد.

کد خبر 572127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.