حمایت رمزارزهای GMT و APE از بازار کریپتوکارنسی

رمزارزهای GMT و APE جزو بی‌ثبات‌ترین دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند؛ زیرا قیمت این توکن‌ها در کمتر از یک ماه، از صددرصد تا ۴۴۴درصد افزایش یافته است و به سودآورترین رمزارزها در بین ۱۰۰ رمزارز برتر از نظر مارکت کپ، تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «Stepn» احتمالاً یکی از غیرمنتظره‌ترین و شگفت‌انگیزترین دارایی‌های بازار است که بیش از ۴۰۰ درصد سود را برای سرمایه‌گذاران اولیه خود به ارمغان آورده و آن را به سودآورترین دارایی در بازار ارزهای دیجیتال در ماه آوریل، تبدیل کرده است.

در جنبه تکنیکالی، STEPN به‌رغم ماهیت خود، عملکرد قوی و نسبتاً پایداری را از خود نشان می‌دهد. معمولاً معامله‌گران پس از افزایش بیش از دو برابری قیمت، انتظار دارند که روند قیمتی آن دارایی به‌طورکامل معکوس شود؛ اما قیمت GMT پس از ورود به کانال تثبیت خود که با موفقیت آن را شکسته، اصلاح نشده است.

جدیدترین بررسی تکنیکالی GMT همچنان نشان دهنده بازگشت نیست؛ زیرا این رمزارز تنها ۱۳ درصد کاهش یافته و هنوز با نخستین سطوح حمایتی خود روبه‌رو نشده که ممکن است به عنوان پایه‌ای برای رشد بیشتر قیمت عمل کند.

با توجه به نمودار روزانه APE، این رمزارز در یک روند صعودی شدید حرکت می‌کند و علی‌رغم اصلاح ۱۸ درصدی اخیر که برخی از معامله‌گران و کارشناسان صنعت آن را به عنوان بیشترین اصلاح این رمزارز علامت‌گذاری می‌کنند، هیچ نقطه‌ضعفی از خود نشان نمی‌دهد. از زمان لیست شدن، APE تقریباً ۷۸ درصد از ارزش خود را در یک کندل از دست داد و هنوز به همان مقدار بازنگشته است. درحال‌حاضر، APE باید حداقل ۷۱ درصد رشد کند که به ATH خود برسد.

کد خبر 572115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.