سفره فساد را از شهرداری جمع می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: از بیرون کسانی به صورت ناحق از سیستم شهرداری منتفع می‌شدند؛ امیدواریم با همدلی میان دستگاه‌ها، این غده چرکین را برچینیم و سفره فساد را جمع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: شهرداری و قوه قضائیه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و علت این تعامل، جنس کار شهرداری است.

وی افزود: همواره ارتباط و تعامل خوبی بین شهرداری و دستگاه قضائی وجود داشته است که در دوره اخیر و مدیریت حجت‌الاسلام «جعفری» این ارتباط از کیفیت بالاتری برخوردار شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به روحیه مردمی رئیس کل دادگستری استان، تعامل و برش بالای وی در انجام کار، گفت: مشاهده کرده‌ایم که رئیس کل دادگستری استان در ملاقات‌های مردمی در همان لحظه، کار مراجعان را پیگیری می‌کنند و امیدواریم در کنار هم، از مردم گره‌گشایی کنیم و از مسیر خدمت به مردم اعتماد به نظام جمهوری اسلامی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری، در آستانه انقلاب اداری برای مبارزه با فساد هستیم و امیدواریم غده‌های چرکین از این ساختار زدوده شود، تصریح کرد: در این مسیر فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت که بدون همدلی و همگرایی در این راه موفق نخواهیم شد.

قاسم‌زاده تصریح کرد: از بیرون کسانی به صورت ناحق از سیستم شهرداری منتفع می‌شدند؛ بنابراین در این مسیر قطعاً شیطنت‌هایی صورت خواهد گرفت که امیدواریم با همدلی میان دستگاه‌ها، این غده چرکین را برچیده و سفره فساد را جمع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به صددرصد کارکنان شهرداری، پاکدست و خدوم هستند و درصد بسیار کمی باعث شده‌اند حیثیت سیستم زیر سوال برود که علت آن، تحریک دلال‌های بیرونی است؛ امیدواریم با کمک دستگاه قضا این لکه را پاک کنیم.

کد خبر 572113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.