اجرای پروژهای عمرانی و خدماتی بندر انزلی

شهردار بندرانزلی گفت: به منظور ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای شهروندان، در سال جاری، تعدادی پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر اجرا شده و بخشی نیز در دست انجام است.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی سال جاری، بلوار امام رضا (ع)، کوچه شهید طلوعی، میدان عاشور و جنب گلزار شهدا آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول خیابان نواب، بوستان قدس (بلوار ساحلی)، خیابان ساحل قو و پارک جنگلی اجرا شده و بخشی نیز در حال انجام است، افزود: جدول‌گذاری در کوچه پاییز یک و خیابان هشتم منشعب از خیابان پاسداران، اصلاح جدول خیابان مسجد امام هادی (ع)، پیاده‌روسازی خیابان شهید محلاتی و احداث سکوی المان کتاب در پارک برادران دکتر نویری اجرا شده است.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه نیمی از نرده‌های پل غازیان تعویض شده و مابقی نیز در کارگاه شهرداری در حال آماده‌سازی است و به زودی نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای ادامه پروژه پارک شهید دوربین، زیرسازی و محوطه سازی کارخانه کمپوست، موزائیک فرش پیاده رو جنب بنیاد شهید، جابه‌جایی تیرهای برق در خیابان مظلوم و سایر کوچه‌های شهر، آسفالت خیابان هشتم منشعب از پاسداران و جنب مجتمع الماس، جدول‌گذاری جنب بازار ماهی‌فروشان و آماده‌سازی فضای زیر پل انزلی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در حال انجام است.

خلیلی تصریح کرد: با مصوبه کمیته نام‌گذاری شهرستان انزلی و شورای اسلامی شهر، خیابانی در محله پیل علی باغ به نام کارآفرینی نام‌گذاری شد و شنبه هفته جاری، تابلوی آن توسط شهرداری تهیه و نصب شده است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 572090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.