استقبال چشم‌گیر از هفتمین نمایشگاه‌ قرآن و عترت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از سه سال وقفه برگزار می‌شود، گفت: استقبال خوبی از بازدیدکنندگان را در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت شاهدیم و امیداریم تداوم داشته باشد.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا مستقر در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: امسال برای نخستن بار نمایشگاه قرآن و عترت درمحل جدید برگزار می شود که از لحاظ بصری و فضایی بسیار مقبولتر از سنوات قبل است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از سه سال وقفه برگزار می شود، گفت: استقبال خوبی از بازدیدکنندگان را در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت شاهدیم و امیداریم تداوم داشته باشد.

وی در خصوص رسالت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در قبال موسسات قرآنی گفت: وظیفه شورای اسلامی شهر اصفهان حمایت از حرکت های فرهنگی شهر خاصه با دیدگاه هایی است که قرآن محور باشند.

کلاهدوزان با تاکید براینکه قرآن کریم اصلی ترین کتاب مسلمین و برنامه جامع سبک زندگی برای بشریت است، گفت: مدیریت شهری وظیفه دارد با تمسک به قرآن و عترت به سمت حیات طیبه برود.

وی در توضیح اقدامات لازم برای ترویج فرهنگ انس بیشتر با قرآن گفت: مدیریت شهری تسهیل گر حرکت های مختلف در وادی فرهنگ است و با تمرکز بر کاهش تصدی‌گری و برون‌سپاری به این امر ترویج فرهنگ انس با قرآن در جامعه تلاش می‌کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: خلاقیت و جذابیت از شاخصه های جذب نسل جوان به مباحث فرهنگی است. با توجه به اینکه نسل نوجوان و خردسال ما در عرصه ای در حال رشد است که ذائقه آنها متفاوت تر است و خواسته های متعددی دارند، شایسته است خلاقیت بیشتری از سوی برگزار کنندگان نمایشگاه در سنوات آتی انجام گیرد.

کد خبر 572057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.