۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
پوکو M4 5G با تراشه Dimensity 700 معرفی شد

پوکو M4 5G جدیدترین گوشی پوکو در نظر گرفته می‌شود که به تراشه Dimensity 700 و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند پوکو M4 5G دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۸ پیکسل (FHD+)، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. این محصول دارای بدنه پلاستیکی است و در سه رنگ عرضه می‌شود. ابعاد آن ۸.۹ * ۷۶.۰۹ * ۱۶۳.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۰ گرم است.

گوشی هوشمند پوکو M4 5G از تراشه Dimensity 700 مدیاتک قدرت می‌گیرد و با رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 همراه شده است. این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن قرار گرفته شده است.

گوشی هوشمند پوکو M4 5G از شبکه ارتباطی 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.1، GNSS و پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه کارت MicroSD اختصاصی، گواهی IP52 و حسگر اثرانگشت در کنار بدنه اشاره کرد. این گوشی به همه حسگرهای ضروری مانند شتاب‌سنج، سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و قطب‌نما مجهز است.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند پوکو M4 5G با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول در نسخه مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۷۰ دلار و در نسخه مجهز به شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۶ دلار در هند عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد از پنجم می ۲۰۲۲ در Flipkart موجود خواهد بود.

کد خبر 572047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.