استقبال مردم از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: علاوه بر حضور چشمگیر و فعالانه موسسات قرآنی در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، شهروندان نیز حضور باشکوه و خارج از تصوری دراین نمایشگاه داشتند.

علیرضا مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا مستقر در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: پس از سه سال وقفه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این وقفه سه ساله در نمایشگاه قرآن باعث شده بود از فضای معنویت شهر اصفهان درحوزه نمایشگاهی کاسته شود، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت برای همه شهروندان در عرصه معنویت موثر بود و این معنویت در سال‌های پیش از شهروندان دریغ شده بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان تصریح کرد: تلاش کردیم تا در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان قرن را با فضای معنوی نمایشگاه قرآن و عترت آغاز کنیم.

وی با اشاره به حضور ۱۴۰ موسسه و تشکل قرآنی از سراسر استان و حتی برخی از استان های همجوار در هفدهمین نمایشگاه قران و عترت گفت: علاوه بر حضور چشمگیر و فعالانه موسسات قرآنی در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت شهروندان نیز حضور باشکوه و خارج از تصوری دراین نمایشگاه داشتند.

مرتضوی با بیان اینکه یکی ازدغدغه های ما و مردم برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت بعد مسافت بود، تصریح کرد: تلاش کردیم تسهیلاتی را برای ارائه خدمت در بخش حمل و نقل عمومی و انتقال شهروندان از سطح شهر به مکان نمایشگاه با همکاری شرکت اتوبوس واحد داشته باشیم.

وی مطرح کرد: شرکت نمایشگاه بین المللی تعدادی اتوبوس اجاره کرده است که به صورت هدفمند مردم را از میدان های بزرگ شهر چون میدان احمد آباد و بزرگمهر به این مکان منتقل کند و همچنین طبق برنامه ریزی که صورت گرفته بعضاً اتوبوس‌های شهری از نقاط هدفمند چون مدارس، مساجد، خیریه‌ها و کانون‌های فرهنگی به هفدهمین نمایشگاه قرآن وعترت عزیمت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: براساس استقبال خوب مردم از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اواسط فعالیت، تصمیم گرفته شد ساعت بازدید از نمایشگاه تا ۲۳ افزایش یابد.

وی درتبیین سیاست های خود برای سال ۱۴۰۱ گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و به برکت قرآن و عترت شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در سال جاری طبق تقویم نمایشگاهی منتشر شده عمل خواهد کرد و بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهیم کرد.

مرتضوی از دیگر سیاست های این مجموعه را حضور در ۲۰ عنوان نمایشگاه خارجی عنوان کرد و ادامه داد: درحال مذاکره با برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی هستیم که تا به امروز حضور در نمایشگاه سنگ ایتالیا و نمایشگاه کشاورزی آلمان قطعی شده است که همگی در راستای گسترش صادرات غیر نفتی و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر 572034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.