عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از تجمع کارگران شهردرای شوش در مقابل فرمانداری تا برآورده شدن آرزوی ۴۰ ساله شهروندان خرانق و آغاز انتزاع حوزه فناوری اطلاعات شهرداری فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برآورده شدن آرزوی ۴۰ ساله شهروندان خرانق

عبدالرسول یزدی، شهردار شهر خرانق از ساماندهی مصلی نماز این شهر پس از چهار دهه در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

تجمع کارگران شهرداری شوش مقابل فرمانداری

امروز شنبه حدود ۶۰ نفر از کارگران شهرداری با حضور مقابل فرمانداری شوش از فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر خواستند پیگیر پرداخت مطالبات آنها باشند چراکه دستشان در آستانه عید فطر خالی است.

نوسازی ۸۰ دستگاه تاکسی در شهر ساری

سجاد اسدی‌ذغال‌چی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: سال گذشته تعداد ۸۰ دستگاه از تاکسی‌های سطح شهر که در طرح نوسازی خودروهای فرسوده شرکت کرده بودند، بعد از طی مراحل قانونی به چرخه حمل‌ونقل عمومی بازگشتند.

پاکسازی محیط شهر در آستانه عید سعید فطر

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری با شرکت‌ها یا افرادی که اقدام به پخش نخاله ساختمانی و زباله می‌کنند، به شدت برخورد می‌کند.

ترمیم نوار حفاری‌های سطح شهر زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری است، خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است و ما تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایت و رفاه آنان را افزایش دهیم.

آغاز فعالیت دستگاه سنگ‌شکن شهرداری خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: دستگاه سنگ‌شکن سایت کارگاه‌های شهرداری خمین با ظرفیت حداقل ۵۰۰ تن در روز آغاز به کار کرد.

مناسب‌سازی تقاطع غدیر والفجر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه مناسب سازی و ساماندهی تقاطع غدیر-والفجر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

طرح توسعه پناهگاه سگ‌های بلاصاحب گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح توسعه، تجهیز و تکمیل پناهگاه سگ‌های بلا صاحب و ولگرد شهر گرگان در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و در خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

آغاز عملیات انتزاع حوزه فناوری اطلاعات شهرداری فردیس

سید امید رضایی، مدیر نوسازی، تحول اداری و فناوری شهرداری فردیس با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان در این خصوص، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، مسئولان و مدیران پارلمانی شهر فردیس علی‌الخصوص امام جمعه شهرستان مبنی بر انتزاع کامل از شهرداری کرج و افزایش بهره‌وری دستگاه‌های خدمات رسان، عملیات انتزاع حوزه فناوری اطلاعات شهرداری فردیس آغاز شد.

کد خبر 572005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.