تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای تعطیلات عید سعید فطر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تجربه افزایش مسافرت‌های مردم پس از پایان ماه مبارک رمضان از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی این پلیس در جاده‌های استان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ اصغر زارع با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار کرد: در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور، با عنایت به پیش‌بینی سفرها در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس راه استان اصفهان از حداکثر توان عملیاتی، امکانات و تجهیزات خودرویی خود به منظور پوشش محورهای مواصلاتی استان خصوصاً محورهای منتهی به مناطق تفرجگاهی که احتمال افزایش سفر به آنها وجود دارد، استفاده خواهد کرد.

وی افزود: تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس بر محدوده ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها بوده و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس نسبت به کنترل تخلفات به ویژه تخلفات حادثه‌ساز اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی خودداری کرده و زمان سفر خود را چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت مدیریت کنند و برای استراحت و یا تفریح به هیچ عنوان در حاشیه راه‌ها توقف نکنند تا شاهد حوادث ناگوار در تعطیلات پیش‌رو نباشیم.

کد خبر 571994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.