۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
روش‌های پرداخت فطریه در تهران

سرپرست بهزیستی استان تهران اقدامات این سازمان برای جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمانه زمانی اظهار کرد: بهزیستی همانگونه که در طول سال و به ویژه مناسبت‌های خاص نسبت به واسطه‌گری خیر میان مردم و ارسال کمک‌های مردم بدون واسطه به نیازمندان آبرومند اقدام می‌کند، در شکرانه سلامت این ماه و در عید سعید فطر هم در راستای تکالیف قانونی و وظایف محوله سازمانی، اقدام به جمع‌آوری فطریه مردم مؤمن و خداجو در سطح استان تهران می‌کند.

وی با بیان اینکه فطریه نوعی شکرگزاری و تشکر از حضرت احدیت است، افزود: بهزیستی همانند همیشه ایام در این مسیر آمادگی کامل دارد تا فطریه مردم را در کمترین زمان ممکن با عمل امینانه در راستای نیات مؤمنان، به مستمندان برساند.

سرپرست بهزیستی استان تهران در ادامه روش‌های جذب و جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره را تشریح کرد و گفت: درگاه اینترنتی سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و #۲*۶*۷* از جمله شیوه‌های جذب وجوهات زکات، فطریه و کفاره است.

وی با اشاره به دیگر شیوه‌های الکترونیک، اظهار کرد: همچنین خیران می‌توانند وجوهات فطریه خود را از طریق شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ به حساب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی واریز کنند.

به گزارش ایمنا، طبق اطلاعیه مراجع تقلید، مبلغ ۴۰ هزار تومان را بابت زکات فطره هر نفر (به‌حساب قیمت گندم) و مبلغ ۱۰ هزار تومان را برای کفاره افطار اعلام کرد.

کد خبر 571954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.