اطلاع‌رسانی پروژه بزرگراه شمالی کرج مستند باشد

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه هرگونه اطلاع‌‎رسانی درخصوص پروژه بزرگراه شمالی باید مستند باشد تا مردم دچار ابهام نشوند، گفت: در این دوره از مدیریت شهری، بیش از ۸۰میلیارد تومان به بزرگراه شمالی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به تزریق ۸۰ میلیارد تومان به بزرگراه شمالی کرج، اظهار کرد: بودجه مصوبِ سال ۱۴۰۰ پروژه نیمه تمام بزرگراه شمالی در حدود ۲۹۰ میلیارد تومان بوده که براساس آمار و مستندات موجود، بالغ بر یک‌هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و شهری در سال گذشته توسط شرکت «احداث و بهره برداری کنارگذر شمالی کرج» هزینه شده که جذب حدود ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، آیتم جذب اعتبارات تملکی سال قبل هم ۱۳۵ درصد بوده که مازاد بر پیش‌بینی اولیه است، ادامه داد: دفاتر هزینه‌ها و حساب‌های قطعی پروژه در سال ۱۴۰۰ تا نیمه اردیبهشت‌ماه جاری نهایی می‌شود که پس از آن می‌توان درباره رقم و درصد دقیق جذب بودجه عمرانی بزرگراه شمالی در سال گذشته صحبت کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج تصریح کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص پروژه بزرگراه شمالی باید مستند باشد تا مردم دچار ابهام نشوند.

معاون شهردار کرج ادامه داد: مسئولان در دوره جدید مدیریت شهری کرج همراهی و حمایت دلگرم کننده‌ای در جهت تکمیلِ پروژه بزرگراه شمالی با هدف رفع مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در مصرف سوخت دارند و در سفر اخیر ریاست‌جمهوری اسلامی و اعضای هیئت دولت به استان البرز نیز بر تخصیص اعتبارِ جدید برای تزریق به بزرگراه شمالی تاکید شده است.

کد خبر 571950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.