۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
شرکت OurSong وارد دنیای NFT شد

پلتفرم ساخت توکن NFT موسیقی OurSong، مبلغ ۷.۵ میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Infinity Ventures و Animoca Brands جمع آوری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، OurSong یکی از شرکت‌های تابعه Our Happy Company است، یک شرکت موسیقی که توسط خواننده، جان لجند (John Legend) و کریس لین (Chris Lin)، مدیر عامل سرویس محبوب پخش، KKBOX تأسیس شده است. هدف OurSong این است که به نوازندگان موسیقی این توانایی را بدهد که از محتوای خود به طور موثرتری درآمد کسب کنند و جامعه‌ای در میان طرفداران خود ایجاد کنند.

تری لئونگ (Terry Leong)، یکی از بنیانگذاران OurSong، به CoinDesk گفت: این پلتفرم مبتنی بر بلاکچین امیدوار است بتواند مشکلی اساسی را در سرویس‌های استریم که اکنون بر صنعت موسیقی تسلط دارند، با اجازه دادن به هنرمندان برای ارتباط مستقیم تر با افرادی که کار آنها را دنبال می‌کنند، برطرف کند. در عین حال، فرصتی را به این مخاطبان می‌دهد که مجموعه‌های کمیاب را در اختیار داشته باشند.

لئونگ گفت: تصور کنید یک CD دارید که می‌توانست خودش را به‌روزرسانی کند. تصور کنید اگر آستین‌هایتان را باز کنید و سپس دو بلیط بیفتند. شما می‌توانید پیامک ارسال کنید و با افراد دیگری که فقط آن رکورد را دارند صحبت کنید. این ایده جمع آوری، ایجاد جامعه و تعامل با جامعه در واقع، به نظر من چشم اندازهای زیادی نه تنها برای صنعت موسیقی، بلکه برای بسیاری از صنایع محتوای سنتی دارد.

کد خبر 571928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.