۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
٣٠٠کارگر بر سر سفره افطار شهرداری

شهردار بادرود گفت: برای بیش از ٣٠٠نفر از کارگران شاغل و بازنشسته، مراسم افطاری برگزار می‌شود.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برگزاری مراسم افطار ویژه ٣٠٠ تن از کارگران شاغل و بازنشسته شهرداری خبر داد و اظهار کرد: مراسم امشب بهانه‌ای برای تشکر از همکاران خدوم و زحمتکش شهرداری در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز و تقدیر از خانواده‌های آنان است.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری یکی از برنامه‌های اصلی تقدیر و تکریم بیشتر خدمتگزاران حوزه خدمات شهری است که همواره در صف نخست خدمت‌رسانی قرار دارند.

شهردار بادرود با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مستمر به پاکبانان، خاطرنشان کرد: رسیدگی بیشتر به اوضاع معیشتی و کاری پاکبانان از برنامه‌های اصلی شهرداری بادرود بوده و امید است با همکاری و جدیت همگان شاهد پاکیزگی و پیشرفت شهر باشیم.

رجبی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری و فضای سبز صاحبان واقعی شهرداری و در صف مقدم خدمت‌گزاری به شهروندان هستند، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از کارکنان وظیفه مسئولان است و این دورهمی‌ها موجب همدلی و محبت بیشتر می‌شود.

به گزارش ایمنا، جشن ماه رمضان ویژه ۳۰۰ کارگر خدوم خدمات شهری و خانواده‌هایشان، همراه با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و مراسم افطاری و پذیرایی، امشب برگزار خواهد شد.

کد خبر 571925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.