دریبیت پشتیبانی از سولانا را به خدماتش اضافه می کند

پلتفرم معاملاتی مشتقات ارزهای دیجیتال مستقر در پاناما، Deribit در یک توییت جدید اعلام کرد که به زودی از معاملات Solana (SOL) پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین قراردادهای آپشن اروپایی با SOL در صرافی عرضه می‌شود. این پلتفرم آپشن های روزانه، هفتگی و ماهانه را ارائه می‌دهد. بر اساس این اعلامیه، قراردادهای آتی سولانا در اوایل این جمعه آغاز خواهد شد. افزودن آپشن های SOL از آنجایی که نشان دهنده علاقه فزاینده سازمانی به ارز دیجیتال است، قابل توجه است. شایان ذکر است که معامله گران نهادی اکثریت مشتریان این شرکت (تقریباً ۸۰٪) را تشکیل می‌دهند.

پیش از آن، تنها آپشن هایی را در بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار با بالاترین سطح نقدینگی، ارائه می‌کرد. Deribit همچنان صرافی غالب برای معاملات گزینه‌های ارز دیجیتال است. طبق داده‌های ارائه شده توسط کوین گلس، نود و یک درصد از اپن این ترست آپشنهای بیت‌کوین را به خود اختصاص می‌دهد. گروه CME مستقر در شیکاگو با تقریباً ۴ درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

سال گذشته، SOL به عنوان جایگزین مورد علاقه اتریوم برای وال‌استریت ظاهر شد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بانک آمریکا پیش بینی کرد که Solana می‌تواند به دلیل توان عملیاتی بالای تراکنش، به پروتکل پرداخت پیشرو تبدیل شود و با شرکت‌های قدیمی مانند Visa رقابت کند. سولانا همچنین در بخش توکن غیر قابل تعویض (NFT) طرفداران زیادی پیدا کرده است. در اوایل این ماه، بازار پیشرو NFT OpenSea پشتیبانی از شبکه را اضافه کرد.

کد خبر 571915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.