تجلیل از نام‌آوران و نخبگان قرآنی منطقه۲

مدیر منطقه۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نام‌آوران و نخبگان قرآنی منطقه در ویژه برنامه «میهمان شهر» تجلیل شدند، گفت: ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان، مورد استقبال اهالی منطقه۲ قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در حاشیه آئین تجلیل از نام‌آوران و نخبگان قرآنی منطقه دو شهرداری اصفهان در ویژه برنامه «میهمان شهر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تنوع برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدید امسال شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «میهمان شهر» بود که طی هفته گذشته در محله دهنو برگزار شد و شب گذشته نیز شاهد برگزاری اختتامیه آن با حضور هنرمندان خوشنویس در بوستان قلمستان بودیم.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان مورد استقبال اهالی منطقه دو قرار گرفته است، افزود: در ویژه برنامه «میهمان شهر» خوشنویسان هنرمند اسماً متبرکه ائمه و دل نوشته‌هایی را به خط خوش نوشته و تقدیم شهروندان کردند و سپس برنامه‌های شاد و متنوع سرود، تواشیح، تشریح سیره حضرت علی (ع)، موسیقی و مسابقه در این ویژه برنامه برگزار شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این ماه از نام‌آوران و نخبگان قرآنی با حضور اهالی منطقه تجلیل شد و شهروندان شاهد یک محفل معنوی خانوادگی در کنار یکدیگر بودند و نشاط سالم و اجتماعی را در راستای خانواده‌محوری تجربه کردند.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه جزءخوانی قرآن و مناجات‌خوانی در ۹ محله منطقه دو شهرداری طبق برنامه زمان‌بندی برگزار شد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: پارک قلمستان از بیست‌وهشتم فروردین‌ماه تا چهارم اردیبهشت‌ماه، میزبان ویژه برنامه محفل قرآنی همراه با دعای ابوحمزه و مسابقه بود.

وی اضافه کرد: برنامه «بر آستان جان» منطقه دو شهرداری در تمام مراکز فرهنگی از جمله فرهنگسرای معلم، اسوه، سراج و امام حسین (ع) از ساعت ۱۰ صبح ویژه خواهران و ۱۸:۳۰ ویژه برادران برگزار شد.

کد خبر 571909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.