جزئیات مفقودشدن یک چوپان در سیل آذربایجان‌شرقی

مدیرکل مدیریت بحران استاندار آذربایجان‌شرقی، خسارت‌های بارش رگباری و جاری‌شدن سیل در برخی نقاط استان را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، «محمدباقر هنربر» درخصوص تخریب تعدادی از واحدهای مسکونی در روستای بستان‌آباد، اظهار کرد: بارش رگباری باران در روز جمعه باعث جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان‌های استان شده است.

وی افزود: خانه‌های ۱۰ روستا در کلیبر دچار آبگرفتگی شده و لوازم خانه، پل‌های بین مزارع و بخشی از باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان آسیب دیده‌اند.

مدیرکل مدیرت بحران استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سیل هم‌چنین تعداد ۱۰ دام سبک و یک موتور سیکلت را در کلیبر با خود برده است.

وی گفت: تعدادی واحد مسکونی در یکی از روستاهای بستان آباد به صورت کامل تخریب شده و دو منزل نیز تخریب ۵۰ درصدی داشته و لوازم خانه‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

هنربر اظهار کرد: بخشی از باغات و راه‌های اصلی و فرعی بخش شادیان شهرستان چاراویماق و باغات و مزارع دو روستا در اهر دچار خسارت شده‌اند.

وی افزود: یک چوپان نیز از روستای جانقور بخشایش از توابع شهرستان هریس گرفتار سیل و مفقود شده بود که پس از جست‌وجو، جسد وی پیدا شد؛ احشام این چوپان نیز تلف شدند.

مدیرکل مدیرت بحران استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: از مردم استان خواهشمندیم که تا زمان اتمام بارش‌ها از توقف و اتراق در حریم و بستر مسیل‌ها خودداری کنند تا شاهد چنین تلفاتی نباشیم.

کد خبر 571896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.