لکه‌گیری آسفالت معابر شیراز تا پایان اردیبهشت

شهردار شیراز با بیان اینکه تمام مناطق یازده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر، باید هرگونه چاله و ترک‌خوردگی را تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری لکه‌گیری کنند، گفت: اولویت روکش آسفالت با کوچه‌های خاکی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان اصنافی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار اولویت شهرداری شیراز

مسجد بقیه‌الله (عج) واقع در خیابان مسلم بن عقیل از دیگر مقاصد ما در طرح میز خدمت مسجد محوری در منطقه پنج شهرداری شیراز بود که به "اتفاق افسانه خواست‌خدایی" عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در میان مردم حاضر شدیم تا از نزدیک پاسخگوی سوالات و درخواست‌های آنان باشیم.

بازگشایی میدان دولت، آماده‌سازی پارک محله‌ای مسلم و امام سجاد (ع) از جمله پروژه‌های منطقه پنج شهرداری شیراز است.

همچون اغلب مساجد، بودجه و درآمد شهرداری از عوارض، از سوالات مردم بود که رقم پیش‌بینی شده برای درآمد حاصل از عوارض حدود ۳۵ درصد کل بودجه است و مابقی حاصل از درآمد تفکیک و پروژه‌های سرمایه‌گذاری است.

کل عوارض وصولی شهرداری شیراز در سال گذشته ۲,۸۰۰ میلیارد تومان بوده است در حالی که هزینه جاری شهرداری از جمله جمع‌آوری زباله و نگهداری فضای سبز رقمی حدود سه هزار میلیارد تومان بوده است.

آسفالت معابر از دیگر سوالاتی بود که در این مسجد نیز پرسیده شد. قیر دولتی تنها شامل شهرهای کوچک می‌شود و شهرداری شیراز برای خرید قیر به‌عنوان ماده اصلی آسفالت طی دو سال گذشته باید چند ۱۰ برابر هزینه کند که حجم آسفالت با وجود دو برابر شدن بودجه آسفالت چندان چشمگیر نخواهد بود.

تمام مناطق باید هرگونه چاله و ترک خوردگی را تا پایان اردیبهشت‌ماه لکه‌گیری کنند و اولویت روکش آسفالت با کوچه‌های خاکی است.

همچون سایر مناطق تعدادی از مساجد منطقه پنج شهرداری شیراز نیز در طرح مسجد محوری خواهند بود که به منظور احیای هویت محلات با محوریت مساجد در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف شهرداری شیراز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اوقات فراغت خواهد بود.»

کد خبر 571884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.