آخرین استخدامی‌های تهران و البرز

تهران و کرج از بزرگترین شهرهای ایران به شمار می‌آیند که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در آن مستقر هستند و البته تعداد کارجویان در آن بیشتر از دیگر شهرها است.

در اردیبهشت ماه نیز مانند دیگر ماه‌ها، شرکت‌های مستقر در این دو شهر آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند و کارجویان می‌توانند با مشاهده و بررسی آنها، برای مناسب‌ترین گزینه‌ها نسبت به رزومه‌شان اقدام کنند.

استخدام‌های شهر تهران

کلان‌شهر تهران همیشه به عنوان مهم‌ترین شهر ایران، پذیرای هزاران فرصت شغلی بوده است و به همین خاطر، همیشه کارجویان این شهر را برای کار و استخدام انتخاب می‌کنند. آگهی‌های استخدام در شهر تهران در سایت کاریابی ایران تلنت بیشترین تعداد را به خود اختصاص دادند و البته شامل مشاغل مختلف در صنایع مختلف می‌شوند. افراد در رشته‌های مختلف از انواع مهندسی گرفته تا کارهای هنری، پزشکی، تولیدی، رایانه‌ای و همچنین خدماتی، می‌توانند فرصت‌های شغل مرتبط با حرفه خود را پیدا کنند. برخی از پرتکرارترین فرصت‌های شغلی در تهران و شرکت‌های منتشرکننده این آگهی‌های استخدامی عبارت است از:

استخدام گرافیست

شرکت‌های مختلف در هر اندازه‌ای که باشند به گرافیست‌ها نیاز دارند و به همین خاطر می‌توان مشاهده کرد که تعداد آگهی‌های استخدامی برای این شغل بسیار بالا و متنوع است. به همین خاطر، کارجویان می‌توانند نسبت به علاقه‌مندی خود رزومه خود را برای مناسب‌ترین گزینه ارسال کنند. برخی از شرکت‌ها که آگهی‌های استخدامی خود را برای استخدام گرافیست منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از:

· سیلانه سبز

· شرکت دارویی فاران شیمی

· تک ماکارون

· گروه صنعتی کاشی تبریز

· شرکت مدیا پردازش

· هوآوی

· کارگزاری مفید

· پارس حیان

استخدام برنامه نویس

بسیاری از شرکت‌ها خصوصاً شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال، آگهی‌های استخدامی خود را برای جذب برنامه نویس در شاخه‌های مختلف منتشر کرده‌اند که برخی از آنها در میان شرکت‌های شناخته شده و معتبر ایران قرار دارند. برخی از این شرکت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

· اسنپ گروپ

· دیجی کالا

· گروه صنعتی گلرنگ

· همراه اول

· فینیکس

· زرین رویا

· بانک اقتصاد نوین

مطمئناً اگر دوست دارید تا به عنوان برنامه نویس در یکی از شرکت‌های خوب ایران کار کنید، باید همین امروز برای این فرصت‌های شغلی رزومه ارسال کنید و حتی یک روز را نیز از دست ندهید.

استخدام حسابدار

تعدد و میزان انتشار آگهی استخدامی حسابدار به اندازه‌ای زیاد است که افراد متخصص در این حیطه می‌توانند فرصت شغلی مناسب خود را از میان آگهی منتشر شده شرکت‌های معتبر پیدا کنند. برخی از شرکت‌ها که آگهی‌های استخدامی خود را برای استخدام حسابدار منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از:

· گلدیران

· اسنپ گروپ

· زرین رویا

· گروه صنعتی و پژوهشی زر

· یونیلیور

· دارو گستر باریج اسانس

· ایرانسل

سایر استخدامی‌های تهران

آگهی‌های استخدامی تهران محدود به چند شغل و رشته خاص نمی‌شود. برخی از پرتکرارترین فرصت‌های شغلی که در آگهی‌های استخدامی تهران دیده می‌شود به شرح زیر است:

· مهندس عمران

· کارشناس انبار و لجستیک

· مسئول دفتر حقوقی شرکت

· مهندس مکانیک

· کارشناس بازاریابی دیجیتال

· طراح UI/UX

· مدیر فروش

و هزاران شغل دیگر که برای افراد بسیاری مناسب هستند. با مراجعه به لینک استخدام شرکت‌ها در ایران تلنت می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای هر تعداد فرصت شغلی که علاقه‌مند هستید، درخواست ارسال کنید.

استخدامی شهر البرز (کرج)

کرج نیز به دلیل نزدیکی به تهران و همچنین میزبانی شرکت‌های بسیاری، یکی دیگر از شهرهای بسیار پرتقاضا برای کار و استخدام است. اگر به دنبال استخدام در یکی از شهرهای نزدیک تهران هستید، آگهی استخدام در کرج را نیز بررسی کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین فرصت‌های شغلی که برای استان البرز است را بررسی خواهیم کرد:

· مدیر پروژه

· حسابدار

· مدیر مالی

· کارشناس منابع انسانی

· مهندس برق

· طراح گرافیک

· کارشناس مکانیک

برخی از شرکت‌هایی که در کرج استخدام دارند نیز عبارت‌اند از:

· گروه ماموت

· دلپذیر

· دانیلی

· رژین فارمد

· ماشین سازی نیو

· فرمند

· مادیران

· نستله ایران

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای مشاهده و ارسال رزومه برای این آگهی‌های شغلی کافی است که به صفحه فرصت‌های شغلی ایران تلنت مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید تمام فرصت‌های شغلی را مشاهده کنید و آنها را بر اساس نام شرکت و گروه شغلی مرتب کنید. علاوه بر این، می‌توانید رزومه خود را در ایران تلنت به صورت رایگان طبق استانداردهای جهانی بسازید تا در زمان درخواست برای آگهی‌های شغلی، آن را ارسال کنید.

منبع: سایت کاریابی ایران تلنت

کد خبر 571873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.