۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
ساختار حاکمیتی Optimism

بنیاد آپتیمیسم به عنوان بخشی از تلاش های مداوم خود برای ایجاد مقیاس پذیری و کارایی هزینه به اتریوم (ETH)، ساختار و توکن حاکمیتی جدیدی را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجموعه Optimism که به عنوان یک تجربه در مقیاس بزرگ در وضعیت حاکمیتی دموکراتیک دیجیتال توصیف می‌شود، اساساً شامل گروهی از جوامع و سهامداران است که متعهد به بهبود قابلیت‌های فنی اتریوم هستند.

بر اساس جزئیات، مجموعه Optimism در دو بخش اداره می‌شود: Citizens House و Token House.

Citizens House از طریق درآمدهای جمع آوری شده توسط شبکه، “فرآیندی را برای توزیع بودجه کالاهای عمومی معطوف به تسهیل اداره خواهد کرد. Token House، که از طریق ایردراپ‌های آینده ایجاد خواهد شد، وظیفه رأی‌گیری در مورد ارتقا پروتکل‌ها و مشوق‌های پروژه را دارد. Token House، که توسط OP توکن حکومتی جدید Optimism قدرت می‌گیرد، مسئول نظارت بر پروتکل و پارامترهای شبکه و همچنین ایجاد انگیزه برای کاربران برای ورود به اکوسیستم خواهد بود.

بنیاد Optimism در پست خود با اشاره به تقاضای فزاینده برای عملکردهای قرارداد هوشمند سریع و کارآمد، گفت که تقاضای جامعه بلاک چین برای مقیاس‌پذیری بسیار زیاد می‌باشد.

طبق گزارش ژانویه توسط شرکت تحقیقاتی Electric Capital، در حالی که اتریوم همچنان بر صحنه توسعه‌دهندگان تسلط دارد، رقبای آن با سرعت بیشتری در حال رشد هستند. این گزارش نشان می‌دهد که فعالیت توسعه‌دهندگان برای پروژه‌هایی مانند پولکادات (DOT)، سولانا (SOL) و BNB Smart Chain (BNB) در حال رشد است که به طور بالقوه می‌توانند سلطه اتریوم را از بین ببرند. در همین حال، طبق گفته DeFi Llama، سهم اتریوم از بازار مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بر اساس ارزش کل قفل شده اندازه‌گیری می‌شود، طی ۱۲ ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

کد خبر 571865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.