۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
رودمپ جدید سوشی سواپ

سوشی سواپ یکی از بزرگترین پروژه های DeFi در سال ۲۰۲۱ با سوشی به عنوان محصول اصلی در اکوسیستم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تصاحب Frog Nation که عملاً جامعه اطراف پروژه را نابود کرد، پروژه را در موقعیتی قرار داد که می‌توانست از کارکرد خود باز بماند. در مدت زمان کوتاهی، تغییرات و کارهای گسترده‌ای در پس زمینه انجام شده است برای چندین ماه، تیم روی احیای آنچه باقی مانده بود کار می‌کرد و به چشم اندازی رسید که اکنون به عنوان نقشه راه ۲.۰ به عموم ارائه شده است.

همانطور که چشم‌انداز جدید پروژه نشان می‌دهد، SushiSwap ویژگی‌ها و راه حل‌هایی مانند Trident AMM 2.0، راه اندازی MultiChain، طراحی مجدد Shoyu، سفارشات محدود و سایر نسخه‌های با کیفیت را در آینده منتشر خواهد کرد. علاوه بر به روز رسانی فنی برای پروژه و معرفی ویژگی‌های جدید، سوشی با ایجاد یک تیم قوی و وفادار تحت یک سازماندهی مجدد کامل قرار خواهد گرفت. این سازمان شامل جذب اعضای جدید تیم، ساختار جدید جبران خسارت، ایجاد ساختار قانونی در SushiDAO و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

همانطور که مقاله نشان می‌دهد، SushiSwap با شروع فرآیند جستجوی رهبری، افزایش شفافیت بودجه و اجرای نظارت جامعه، با هدف ایجاد اعتماد بیشتر برای پروژه است. کاربران ویژگی‌های جدیدی مانند stableswap را در Trident، Omnichain Token Swaps، Shoyu 2.0 Beta و موارد دیگر را در آینده نزدیک آزمایش خواهند کرد.

کد خبر 571848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.