۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
سیگنال ۱ دلاری آدا کاردانو

بیت کوین ۳.۵۷ درصد افزایش یافته است و سایر آلتکوین ها نیز در ارزش قیمت خود افزایش داشته اند. کاردانو (ADA) در مرحله احتمال رسیدن به یک دلار افزایش قیمت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از لحاظ تاریخی، ADA زمانی که راه‌اندازی شد، حدود ۰.۰۲ دلار معامله می‌شد. بعداً در سال ۲۰۱۸، همراه با جهش در بازار جهانی کریپتو برای مدت کوتاهی افزایش یافت. به طور دقیق‌تر، در ژانویه ۲۰۱۸، با افزایشی نزدیک به ۲۶۰ درصد، به قیمت تقریبی ۱.۳۳ دلار افزایش یافت.

در ۲۰ فوریه ۲۰۲۱، آدا به ۱.۱۹ دلار رسید که یک نقطه عطف به دنبال روندهای صعودی و نزولی مکرر آن بود. لازم به ذکر است، این افزایش قیمت یک پیشرفت در سد قیمتی یک دلار است. در ماه سپتامبر، سکه پس از حرکت از طریق پشتیبانی خط روند، به بالاترین حد تاریخ (ATH) خود یعنی ۳.۰۹ دلار رسید. علاوه بر این آدا با قیمت ۱.۳۱ دلار معامله شد و تا زمانی که در ژانویه به ۱.۶۳ دلار افزایش یافت، ثابت ماند. این سکه در فوریه از ۳۰ میلیون تراکنش فراتر رفت و به ۱.۲۶ دلار رسید.

سیگنال ۱ دلاری آدا کاردانو

همچنین، WalletInvestor (پیش‌بینی بازار سهام) پیش‌بینی می‌کند که قیمت ADA ممکن است صعودی شود و در سال ۲۰۲۲ به ۲ دلار برسد. به علاوه، افزایش قیمت ۵.۸۹ دلار در پنج سال آینده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 571846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.