راننده اتوبوسی که به بیماران صعب‌العلاج کمک می‌کند

یکی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان که شش سال پیش فرزندش به‌علت ابتلا به سرطان در بیمارستان سیدالشهدای اصفهان بستری شده بود، پس از شفای وی، کمک به بیماران سرطانی را در برنامه اصلی زندگی خود قرار داد.

رسول قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بیماری فرزندش را سرطان خون عنوان و اظهار کرد: فرزند خود را با علائم خونریزی لثه و کبودی بدن به بیمارستان انتقال دادم که پس از آزمایشات متعدد با تشخیص پایین بودن پلاکت خون، او را بستری کردند؛ اما به‌خاطر بهبودی حال و شفای کامل بیماری پسرم که هم‌اکنون شش سال از آن واقعه می‌گذرد، اقدام به کمک برای حال خوش و پرداخت کمک‌های مالی به بیماران سرطانی کردم.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته بالغ بر ۴۰ میلیون تومان وجه نقد از سوی افراد خیرخواه جمع‌آوری و به بخش مددجوی بیمارستان سیدالشهدای برای کمک مالی به بیماران سرطانی اهدا شد، گفت: =اهدای لباس، عروسک، مواد غذایی و هر وسیله‌ای برای بهبود زندگی این بیماران از سوی افراد خیرخواه انجام شده است.

این راننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان آرزوی خود را ایجاد خیریه‌ای برای کمک به بیماران سرطانی عنوان کرد و افزود: اگر چه در ابتدا به شکرانه سلامتی فرزندم اقدام به این کار کردم، اما با دیدن خوشحالی کودکان سرطانی به یک هدف و برنامه اصلی زندگی من تبدیل شد.

کد خبر 571845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.