۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تبلت میت پد SE هواوی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت میت پد SE با پردازنده Kirin 710A و نمایشگر IPS LCD رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از محصولات جدید هواوی تبلت میت پد SE (Huawei MatePad SE) است که با استفاده از سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 اجرا می‌شود. محصول ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر FullHD (معادل ۱۲۰۰ * ۱۹۲۰ پیکسل) و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۰ درصد است.

تبلت میت پد SE از جلوه صوتی Huawei Histen 7.0 به همراه جدیدترین فناوری صدای هارمن کاردن پشتیبانی می‌کند. ضخامت تبلت جدید هواوی ۷.۸۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۵۰ گرم است. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

تبلت میت پد SE دارای دوربین اصلی پنج مگاپیکسلی و دوربین سلفی دو مگاپیکسلی است. مدل وای فای این محصول مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۳۰ دلار و مدل LTE آن با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۶۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

تبلت جدید شرکت هواوی در رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد، پیش‌فروش این محصول آغاز شده است و از ششم می در چین، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 571762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.