بیانیه فرمانداری ساوه به مناسبت روز شوراها

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ساوه با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها به کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نهاد شورا را مشارکت مردم در اداره امور کشور و نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن بیانیه مهدی الیاسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَأمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ "

واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است، و نهاد شورا که فلسفه وجودی آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد، در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم عینیت بخشیده و به برکت این اتفاق، نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی دو چندان گردید. که این امر مهم با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت ۱۳۵۸ تجلی یافت.

روز شوراها، فرصتی است، برای قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که با اندیشه و اتکا به خرد جمعی در جهت حل مشکلات تلاش می‌کنند و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها زمینه خدمت‌رسانی مطلوب و هر چه بهتر به شهروندان و روستاییان عزیز را فراهم می‌نمایند، و بر دستگاه‌های اجرایی فرض است، که در مدار قانون و با تعامل سازنده با این نهاد ارزشمند، در رسیدن به اهداف عالیه یاری رسان همدیگر باشند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها، به یکایک اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرهای ساوه، آوه، نوبران و غرق آباد و همچنین کلیه اعضای محترم شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و نوبران، و نیز مجموعه شوراهای شهرستان، توفیق روزافزون این عزیزان را در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در راستای منویات رهبر معظّم انقلاب (مدظله العالی)، در خدمت رسانی به مردم بزرگوار و گرانقدر شهرستان ساوه از پروردگار متعال خواستارم.

کد خبر 571749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.