تا آخر با شما هستیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس برای حمایت از فلسطینیان بسیار موثر است، گفت: مردم فلسطین ثابت کردند که جریان مقاومت زنده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مسیر راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند روابط خودش را با برخی کشورهای مرتجع عادی‌سازی کند، ضرورت بیشتری دارد که با مردم فلسطین همکاری و هم‌آوایی داشته باشیم.

وی افزود: مردم فلسطین طی سالیان سال زیر ظلم و ستم این رژیم جعلی بودند؛ اما فلسطینیان ثابت کردند که جریان مقاومت زنده است.

رئیس قوه قضائیه گفت: وقتی که فلسطینیان همراه با دیگر شیعیان جهان به میدان می‌آیند روحیه‌ای مضاعف برای حامیان آن‌ها و مبارزان رژیم غاصب اسرائیل ایجاد می‌شود.

اژه‌ای با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس برای حمایت از فلسطینیان بسیار مؤثر است، گفت: پیام مردم ایران برای فلسطینیان این است که تا آخر با شما هستیم و به هر نوعی از شما حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسر کشور و کشورهای جهان اسلام و با حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان برگزار شد. این در حالی است که پس از دو سال همه‌گیری کرونا این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار شد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و اسرائیل و آمریکا زده و اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به رخ جهانیان کشیده شود.

کد خبر 571704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.