دایره بزرگداشت روز قدس وسیع‌تر و ملت‌های مسلمان آگاه‌تر می‌شوند

فرماندار اصفهان گفت: خوشخبتانه روز به روز امت اسلامی و دایره بزرگداشت روز قدس وسیع‌تر و ملت‌های مسلمان آگاه‌تر می‌شوند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیشتر آشکار می‌شود. به همین دلیل در کشورهای مختلف روز قدس برگزار می‌شود.

محمدعلی احمدی امروز _جمعه نهم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه راهپیمایی روز قدس در میدان امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: درایت حضرت امام در نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسیار حکیمانه، به موقع و توأم با آگاهی و بصیرت نسبت به جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: امام عزیز بهترین ماه و بهترین روز را برای روز قدس نامگذاری کردند، اینکه مردم نزدیک به یک ماه روزه‌داری و شب‌های قدر را سپری کردند. شب‌های قدری که نتیجه معنویت و نزدیکی به خدا و نترسیدن از دشمنان و ذخیره کردن انرژی درست و کامل برای مقابله با شیاطین است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: روز قدس روز بسیار بزرگی است که امت اسلامی به آن امید بسته و ما هرسال با بزرگداشت با شکوه این روز مواجه هستیم. خوشبختانه روز به روز امت اسلامی و دایره بزرگداشت روز قدس وسیع‌تر و ملت‌های مسلمان آگاه‌تر می‌شوند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیشتر آشکار می‌شود به همین دلیل در کشورهای مختلف روز قدس برگزار می‌شود.

احمدی اضافه کرد: از این رو مردم اصفهان که در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشتاز بوده و هستند، در روز قدس هم با حضور باشکوه خود این روز را گرامی می‌دارند. اکنون شاهد حضور جوانان و نوجوانان و مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس در اصفهان هستیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف نقش و وظایف خود را در روز قدس ایفا می‌کنند اما آنچه شاهد هستیم موج جمعیت‌های مردمی از محل‌های مختلف اصفهان است که با عشق در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و هماهنگی، انسجام و همدلی خود را برای تبعیت از رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه راهپیمایی روز قدس در اصفهان در امنیت کامل در حال برگزاری است و خواست دشمنان که افتراق بین مردم است محقق نخواهد شد، گفت: روز قدس از جمله روزهایی است که مردم با اتحاد بیشتر نشان می‌دهند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

کد خبر 571654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.