علی نصیریان: امیدوارم زندگییم را با فیلم داریوش مهرجویی تمام کنم

علی نصیریان با اشاره به اکران مردمی «لامینور»، گفت: همکاری با داریوش مهرجویی، همیشه برایش جذاب بوده و آرزومند است زندگیش را با فیلمی دیگر با این کارگردان تمام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکران مردمی «لامینور»، در پردیس ایران‌مال با حضور داریوش مهرجویی، علی نصیریان، علی مصفا، رضا درمیشیان، وحیده محمدی‌فر، پردیس احمدیه، کاوه آفاق، سیامک ادیب، محمدرضا شهبانی‌نوری و محمدجواد جعفرپور برگزار شد.

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت کشورمان که پیش از این در فیلم‌های «گاو»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «پستچی» با داریوش مهرجویی همکاری کرده بود، در اکران مردمی «لامینور» گفت: «کار کردن با آقای مهرجویی برای من همیشه فوق‌العاده جالب بوده است. بعد از چهل سال دوری و جدایی از ایشان، این همکاری شکل گرفت.»

این بازیگر افزود: «فرهنگ غنی و درک و دانش، پشتوانه کار یک سینماگر است. سینما فقط تکنیک نیست. سینما اندیشه و فکر است و ایشان صاحب فکر بودند. از همان اوایل که با ایشان آشنا شدم و متن غلامحسین ساعدی خدا بیامرز با نام «گاو» را جلوی دوربین بردیم و بعدش هم در «دایره مینا» و فیلم‌های دیگر، کار کردن با ایشان برای من بسیار جذاب بود. «برای من خیلی جذاب خواهد بود که آخر عمری با مهرجویی زندگی‌ام را تمام کنم.»

کد خبر 571651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.