قدس، میراثی گرانبها برای دفاع از مستضعفان

شهردار زرین‌شهر گفت: امام خمینی با هدف پشتیبانی مردمی از فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا مردم آزادی‌خواه جهان اسلام جبهه‌ای متحد را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تشکیل داده و برای احقاق حقوق مظلومان خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیست فریاد بزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی به مناسبت روز قدس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امام خمینی (ره) با هدف پشتیبانی مردمی از فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا مردم آزادیخواه جهان اسلام جبهه‌ای متحد را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تشکیل داده و برای احقاق حقوق مظلومان خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیست فریاد بزنند.

تدابیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر کلام وحی که فرمود: " وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پایه‌های خانه عنکبوتی رژیم جعلی صهیونیست را سست کرد و موجب تحکیم ایمان و اراده و شکل گیری جبهه مقاومت شد، به‌گونه‌ای که دژی محکم در مقابل نظام صهیونیستی ایجاد گردید.

روز جهانی قدس، میراثی گرانبها برای دفاع از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی بوده و امروز که اسرائیل در مقابل قدرت ایمان و عقلانیت معنوی مجهز به آخرین فناوری، جبهه مقاومت حیات خود را در معرض شکستی بی انتها می‌بیند، امید است هرچه سریع‌تر وعده مقام معظم رهبری در راستای برچیده شدن دولت غاصب اسرائیل تحقق یافته و رنجِ آوارگی و اشغال مردم فلسطین در دهه‌های متمادی پایان یابد. "

کد خبر 571611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.