روز قدس، زمان اتحاد آزادی‌خواهان جهان است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه فلسطین محور مقابله با رژیم صیونیستی خواهد بود، گفت: روز قدس، روز اتحاد کشورهای آزادی‌خواه جهان است و این روز معمولاً در کشورهای آزاد و ممالکی که در آن‌ها دیکتاتوری وجود ندارد بزرگ داشته می‌شود.

ناصر ابوشریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اهمیت روز قدس اظهار کرد: اهمیت این موضوع به روز قدس و ارزش والای این مکان شریف باز می‌گردد؛ این مکان مهد انبیا، محل معراج پیامبر (ص) و محلی است که خداوند اطراف آن را مبارک قرار داده است.

وی با بیان اینکه جزئی از قرآن به قدس شریف اختصاص یافته است، ادامه داد: در کلام‌الله مجید آمده است که خداوند پیامبر (ص) را از مسجدالحرام به سوی مسجد الاقصی سیر داد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: همانگونه که همگان می‌دانند و می‌بینند فلسطین در اشغال رژیم صهیونیستی است، به تدبیر امام خمینی (ره) توده‌های ملت در روز قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، با یکدیگر متحد شده و قلب‌ها به سمت قدس شریف هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه فلسطین محور مقابله با رژیم صهیونیستی خواهد بود، اضافه کرد: به طور مثال یک بحرینی نمی‌تواند با خانواده در این روز شرکت کند مگر به صورت مخفیانه یا در مملکت عربستان سعودی برگزاری راهپیمایی روز قدس امکان پذیر نیست، لذا این راهپیمایی تنها در مناطقی برگزار می‌شود که آزادی در آنها وجود دارد.

ابوشریف خاطرنشان کرد: روز قدس، روز اتحاد کشورهای آزادی خواه جهان است و این روز معمولاً در کشورهای آزاد و ممالکی که در آن‌ها دیکتاتوری وجود ندارد، بزرگ داشته می‌شود.

وی تاکید کرد: درباره تفاوت روز قدس امسال با سال‌های قبل باید گفت قدس از زمان اشغال تاکنون در معرض بزرگترین حمله صهیونیست‌ها قرار داشته است. آنها بسیار سریع با زمان مسابقه می‌دهند تا همگان را به سمت یهودیت سوق دهند و مدت زیادی است که بر روی این مساله کار می‌کنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران یادآور شد: اکنون مسجدالاقصی در معرض یهودیت قرار گرفته است، اما مردم فلسطین در مقابل فشارهای سخت مقاومت و از همه توان خود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تقسیم محل‌ها تلاش‌های فراوانی کرده و سعی می‌کنند در باب رحمت کنیسه احداث کنند، ادامه داد: عصبانیت رژیم صهیونیستی در این سال‌ها کاملاً روشن است. آنها حرمت بیت‌المقدس را نقض کرده‌اند، امیدواریم روز قدس به روز تجلیل قدس تبدیل شود.

کد خبر 571598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.