۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
افزایش نرخ کرایه تاکسی در زنجان

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان از افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود نوری در جمع خبرنگاران از مصوبه شورای شهر زنجان برای افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی‌ها در ستاد تنظیم بازار مصوب شد و از امروز که شورای شهر حکم افزایش قیمت را داد، قابلیت اجرا دارد.

وی با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌ها اعمال شده است، افزود: این افزایش قیمت‌ها تعادلی بوده و با در نظر گرفتن شرایط راننده و مردم مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به نرخ افزایش کرایه، خاطرنشان کرد: متوسط افزایش کرایه در تاکسی ۳۳ درصد است، یعنی کرایه یک مسیر تاکسی که یک هزار و ۵۰۰ تومان بود به دو هزار تومان افزایش یافته است.

نوری با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی به نحوی تعیین شده تا میان راننده و مسافر مناقشه‌ای صورت نگیرد، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد پرونده‌های کمیسیون به همین موضوع اختصاص دارد به همین خاطر تلاش کردیم افزایش کرایه تاکسی مشکلی از لحاظ مبلغ ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه پرداخت با کارت افزایش کمتری داشته است، اضافه کرد: در بخش اتوبوس به صورت متوسط افزایش قیمت ۴۰ درصدی را داریم.

کد خبر 571594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.