تجلیل از کارگران شهرداری منطقه ۲ اهواز

همایش تجلیل از کارگران شهرداری منطقه دو اهواز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا رسول جامعی، مدیر منطقه ۲ شهرداری اهواز بعد از ظهر امروز_ پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه_ در همایش روز کارگر و تجلیل از کارگران این منطقه اظهار کرد: همایش امروز به مناسبت روز کارگر و برای تجلیل از زحمات این قشر زحمتکش در شهرداری اهواز برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فکر افزود: پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند مؤمنی که مشغول کار باشد و با تمام توان زحمت می‌کشد تا روزی خانواده خود را تأمین کند و شب هنگام خواب از خستگی خوابش ببرد مورد بخشش خداوند قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۲ اضافه کرد: بر اساس روایت دیگری از پیامبر اکرم (ص) هر انسانی که برای معاش خانواده کار بکند، در حکم مجاهد است، در متون اسلامی برای کارگران و افرادی که در سرما و گرما، هوای شرجی و گردوخاک، موقع وزش باد و بارش باران و با تمام خطراتی که وجود دارد، کار می‌کنند ارزش و جایگاه والایی قائل شده است.

وی تصریح کرد: همه ما برای کارگرانی که شبانه روز زحمت می‌کشند تا شهری پاکیزه داشته باشیم، کارگران فضای سبز که در تلاش هستند فضای سبز زیبایی برای ما فراهم کنند، کارگران واحد اجراییات، معاونت عمران و همه کسانی که زحمت می‌کشند، ارزش زیادی قائل هستیم.

جامعی تاکید کرد: در شهرداری منطقه دو در مجموع ۶۵۰ کارگر به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا شهری زیبا و مطلوب داشته باشیم، کار اشتباهی است که نسبت به زحمات این عزیزان بی مهر باشیم.

کد خبر 571590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.