نماینده البرز ۲ _ ذوب آهن ۲/کامبک البرزی ها اجازه پیروزی به ذوب آهن نداد

تیم فوتبال زنان نماینده البرز و ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال زنان ذوب آهن امشب در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل نماینده البرز قرار گرفت که بازی با تساوی دو بر دو تمام شد.

تیم فوتبال زنان نماینده البرز و ذوب آهن

اسامی بازیکنان نماینده البرز: سمیرا رستمی، مریم محمدی، فاطمه محبوبی، سارا قمی، سمیه آوج، زهرا خضری، محدثه زلفی، آیسان رضایی، فاطمه رحیمی، فاطمه بهرامپور و سید زهرا معصومی.

سرمربی: پرستو کرمی

اسامی بازیکنان ذوب آهن: زهره کودایی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، فاطمه مردانی، هانیه علیمردانی، غزل مرشدی نیکنام، مرضیه فیضی، سمیه خرمی و الهام فرهمند.

سرمربی: سمیه شهبازی

کارت زرد:

البرز: آیسان رضایی (دقیقه ۵۶)

کارت قرمز:

گل‌ها:

شرح بازی: درحالی که تنها چهار دقیقه از بازی گذشته بود، گاندو ها گل اول را به ثمر رساندند. چند دقیقه از گل اول گذشته بود که ذوب آهن بازهم به گل رسید. در دقیقه ۱۱ داور روی خطای بازیکن ذوب آهن پنالتی برای البرز اعلام کرد، اما ضربه بازیکن این تیم را کودایی دفع کرد. البرزی‌های برای کم کردن اختلاف گل تلاش می‌کنند، توپ و میدان در این دقایق بیشتر در اختیار البرز است و ذوبی ها روی ضد حمله برنامه دارند. نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

نیمه دوم: البرزی‌ها پس از دقایقی که برای گلزنی تلاش کردند بالاخره در دقیقه ۶۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کردند. نیمه دوم، نیمه البرز است و به گل تساوی رسیدند. البرزی‌ها توپ و میدان را در اختیار دارند، ذوبی ها در نیمه دوم موقعیت خطرناک نداشتند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: ضربه بازیکن ذوب آهن را دروازه‌بان البرز گرفت.

دقیقه ۲۹: خرمی با دروازه‌بان البرز تک به تک شد که قصد داشت با رد کردن گلر به گل برسد، اما مدافعین اضافه شدند و این موقعیت برای ذوب آهن از دست رفت.

دقیقه ۵۳: بازیکن ذوب آهن می‌رفت که در موقعیت تک به تک با دروازه بان البرز قرار بگیرد، اما گلر با یک خروج به موقع توپ را دفع کرد. داور سه دقیقه وقت اضافه درنظر گرفت که در نهایت دوتیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

شرح گل:

دقیقه ۴ (ذوب آهن): بازیکنان ذوب آهن روی یک ضد حمله به دروازه البرز رسیدند که اردستانی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار دادند، او هم توپ خود را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۹ (ذوب آهن): یک بار دیگر پشت دفاع البرز خالی ماند و فیضی با استفاده از این موقعیت توپ را از بالای سر دروازه‌بان البرز به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۶۰( البرز): البرز صاحب یک موقعیت کرنر شد که زلفی با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه ۶۵( البرز): سارا قمی با عبور توپ از بالای سر کودایی گل تساوی البرز را به ثمر رساند.

نکات بازی:

* هواداران البرز در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 571586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.