سرویس‌دهی ۴۰۰ اتوبوس به راهپیمایان روز قدس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به راهپیمایان روز جهانی قدس در نظر گرفته شده است، گفت: سرویس‌دهی این اتوبوس‌ها از سمت میدان امام حسین (ع) و چهارراه شکرشکن انجام می‌شود.

سید عباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سرویس‌دهی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای روز جهانی قدس انجام می‌شود، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مسیرهای هشت‌گانه برای رسیدن به میدان امام خمینی (ره) مشخص کرد که این شرکت برای بازگشت راهپیمایان سرویس‌دهی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از راهپیمایان برای رسیدن به میدان امام خمینی (ره) راه طولانی در پیش دارند، ۱۴۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت اختصاصی به آنها خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: ۲۶۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت راهپیمایان در نظر گرفته شده است که از سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام حسین (ع) راهپیمایان را سوار می‌کنند و در مجموع ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی راهپیمایان روز جهانی قدس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های شرکت واحد ابتدای خیابان طیب به سمت غرب شهر اصفهان، ابتدای خیابان چهارباغ پایین به سمت شمال شهر و مسجد باب‌الرحمه و ابتدای خیابان باغ‌گلدسته به سمت جنوب و جنوب غربی اصفهان سرویس‌دهی می‌کنند.

روحانی اضافه کرد: برای عزیمت به شرق و شمال شرق اصفهان اتوبوس‌ها در ابتدای خیابان‌های هاتف و احمدآباد مستقر هستند.

وی ادامه داد: برای نظارت و خدمت‌رسانی هر چه بهتر علاوه بر مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، معاون بهره‌برداری، معاون هماهنگی، مدیر مسئول مناطق، مسئول روابط عمومی و ۲۰ نفر از بازرسان و مرکز پیام در محدوده سرویس‌دهی میدان امام (ره) حضور دارند.

کد خبر 571562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.