اعضای گروه سرود در سلامت کامل هستند

ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن‌وعترت اصفهان در پی بروز حادثه برای یکی از گروه‌های سرود در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، با ارائه توضیحاتی تاکید کرد که اعضای گروه در سلامت کامل هستند.

به گزارش ایمنا، در سومین روز هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و همزمان با اجرای یکی از گروه‌های سرود در این نمایشگاه، جایگاه موقت پیش‌بینی شده برای برگزاری مراسم با مشکل روبه‌رو شد که این اتفاق، موجبات ناراحتی خانواده‌ها و جامعه فعالان قرآنی را فراهم آورد.

در این ارتباط، پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این رخداد به دلیل مشکل فنی در نصب جایگاه رخ داده اما به لطف خداوند متعال و به برکت ماه مبارک رمضان، هیچ آسیبی به نوجوانان حاضر روی جایگاه وارد نیامده است.

در همین راستا، ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ضمن عذرخواهی از قصور به وجود آمده، به اطلاع می‌رساند با پیمانکاران و عوامل اجرایی مقصر در این حادثه برخورد جدی صورت گرفته و فعالیت آن‌ها در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به حالت تعلیق درآمده است.

ذکر این نکته ضروری است که در حاشیه برگزاری نمایشگاه مذکور، ده‌ها برنامه جانبی برای استفاده و بهره‌برداری خانواده‌ها پیش‌بینی و اجرا شده که با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو بوده است؛ بر همین اساس، ستاد برگزاری نمایشگاه تلاش حداکثری خود را بیش از پیش به کار خواهد گرفت تا روزهای باقی‌مانده نمایشگاه با شور و نشاط گسترده‌تری برگزار شود و موجبات رضایت خانواده‌ها و جامعه قرآنی اصفهان فراهم شود.

کد خبر 571537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.