قرارداد ایبای گومز با فولاد تمام شد/نکونام گومز را نگه می‌دارد؟

قرارداد ایبای گومز مهاجم اسپانیایی فولاد به اتمام رسید و وی دیگر بازیکن عنابی‌پوشان خوزستانی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایبای گومز» وینگر ۳۲ ساله اسپانیایی سابق تیم‌های اتلتیک‌بیلبائو و آلاوس با سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، اواخر سال گذشته بود که با قراردادی کوتاه‌مدت به فولاد خوزستان پیوست.

البته به‌خاطر بسته‌بودن پنجره نقل و انتقالات زمستانی ایران، فولاد فقط مجاز بود از این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

فولاد ایران در مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف حریفانش رفت و موفق شد با صدرنشینی قاطعانه به‌عنوان تنها نماینده ایران راهی دور یک‌هشتم نهایی شود.

گومز در این شش بازی برای فولاد فقط در چهار بازی و جمعاً "۷۳" دقیقه به‌میدان رفت که در تمام این بازی‌ها به‌صورت یار تعویضی وارد زمین شده بود.

عملکرد وی در این چهار بازی به‌طوری نبود که جواد نکونام و مسئولان فولاد برای تمدید قراردادش دست به‌کار شوند، البته در این مدت کوتاه به‌هیچ عنوان نمی‌شود در خصوص نوع بازی‌اش قضاوت کرد اما هنوز چیزی برای ادامه راه گومز با فولاد قطعی نیست.

قرارداد ایبای گومز با فولاد تمام شد/نکونام گومز را نگه می‌دارد؟

قرارداد گومز که صرفاً برای بازی‌های آسیایی بسته شده بود هم‌اکنون به پایان رسیده و دیگر بازیکن تیم خوزستانی نیست؛ حال باید منتظر ماند در این مدت که فولادی‌ها به ایران برگشته‌اند تا در بازی‌های لیگ به‌میدان بروند تصمیم مدیران فولاد و نکونام چه خواهد بود و آیا گومز باز هم برای فولاد بازی خواهد کرد.

کد خبر 571515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.