اجرای ۱۲ طرح عمرانی در سال ۱۴۰۱

شهردار قشم از اجرای ۱۲ طرح فنی و عمرانی توسط این شهرداری در سال ۱۴۰۱ با اعتباری افزون بر ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرداد میردادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احداث پارک محله سازمانی شامل زمین بازی کودکان، زمین ورزشی بسکتبال محله‌ای، سرویس بهداشتی، فضای سبز و مبلمان شهری به ارزش پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین پایانه مسافربری شهرداری قشم در زمینی به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در حال احداث است.

شهردار قشم خاطرنشان کرد: مرحله عملیاتی طرح زیرسازی آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت ۱۰ نقطه از معابر شهر قشم نیز به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد آغاز شده است.

میردادی تصریح کرد: مرحله یک احداث پیاده‌رو ضلع غربی بلوار شهید رجایی با اعتبار پنج میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال عملیاتی شده و زمین ورزشی ساحلی محله فین ها به مساحت ۴۶۰ مترمربع و طول سکوی ۸۵ مترمربع با اعتبار پنج هزار و ۸۰ میلیون ریال در حال حصارکشی و سکوسازی است.

وی نصب برج روشنایی آرامستان زیرانگی به ارتفاع ۳۰ متر و ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر طرح‌های واحد فنی و عمرانی شهرداری قشم در سال ۱۴۰۱ برشمرد و افزود: حصار ورزشگاه شهید رضایی قشم نیز با تخصیص ۴۲۰ میلیون ریال بهسازی می‌شود.

شهردار قشم اظهار کرد: تأمین روشنایی پارک بوستان با اعتبار ۲۹۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های فنی و عمرانی شهرداری قشم در آغازین روزهای سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: تمام معابر محله‌های بافت قدیم قشم برای نخستین بار با یک هزار تُن آسفالت سرد در حال لکه‌گیری است که ۶ میلیارد ریال برای تحقیق این مهم به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی هزینه شده است.

شهردار قشم گفت: اصلاح پیاده‌روی جنب اسکله شهید ذاکری با اعتبار سه میلیارد ریال به مساحت ۵۵۰ متر مربع و طول ۱۱۰ متر از دیگر طرح‌ها است که پیاده‌رو اسکله شهید ذاکری تا بازار ماهی فروشان به طول ۸۶۰ متر را به یکدیگر متصل می‌کند.

میردادی تاکید کرد: ترمیم آسفالت و پیورس انتهای بلوار شهید باهنر با مساحت ۱۶۰ مترمربع به طول ۵۰ متر، اصلاح ۲۰۰ مترمربع آسفالت آن به ارزش دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال نیز وارد مرحله عملیاتی شده است.

وی گفت: پارک مرجان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع دارای آلاچیق، فضای سبز و سرویس بهداشتی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های فنی و عمرانی شهرداری قشم به شمار می‌رود.

شهردار خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی حصار و سکوی زمین ورزشی ساحلی محله فینی‌ها، اصلاح پارکینگ و پیاده‌رو جنب اسکله شهید ذاکری و ترمیم آسفالت و پیورس انتهای بلوار شهید باهنر تا پایان فصل بهار به بهره‌داری برسد.

کد خبر 571501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.