استقبال شهروندان منطقه۲ از «شب‌های بانشاط قرآنی»

مدیر منطقه۲ شهرداری اصفهان، از استقبال شهروندان این منطقه از برگزاری برنامه خانوادگی «شب‌های بانشاط قرآنی» ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

‌محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان سعی داشتیم با اجرای برنامه‌های متنوع، عدالت اجتماعی را رعایت کنیم، اظهار کرد: برخی محلات منطقه دو، بوستان یا پارک نداشتند؛ اما سعی شد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سایر نقاط محلی مقدماتی فراهم شود تا شهروندان منطقه بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: تاکنون برنامه جزءخوانی قرآنی و مناجات‌خوانی در ۹ محله منطقه دو شهرداری اصفهان طبق زمان‌بندی برگزار شده و رضایت شهروندان منطقه را به همراه داشته است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژه برنامه «شب‌های بانشاط» یکی از برنامه‌های محتوایی با محوریت خانوادگی بود که از بیست‌وهشتم فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه جاری در پارک قلمستان و نیز سایر محلات برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامه «شب‌های بانشاط» یک محفل قرآنی همراه با دعای ابوحمزه و مسابقه بود؛ به طوری که پس از افطار با جمع شدن خانواده‌ها در کنار یکدیگر شاهد نشاط سالم و اجتماعی در راستای خانواده‌محوری در محله‌های منطقه بودیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه ابتدا در فرهنگسرای اسوه و سپس بوستان‌های محلات و در نهایت در شهرک انصار المهدی بابوکان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه خانوادگی در واقع الگویی از تفریح سالم بود که در کنار آن با اجرای یک سری مسابقات قرآنی و آموزشی با محوریت افزایش اطلاعات عمومی خانواده‌ها برگزار شد.

وی تاکید کرد: برگزاری این سبک برنامه خانوادگی با فضای شاد و قرآنی بسیار مورد پسند و استقبال مردمی قرار گرفت؛ زیرا خانواده‌ها دریافتند که چگونه در کنار فضای قرآنی لحظاتی با نشاط را بدون خستگی سپری کنند.

صیرفی‌نژاد گفت: با توجه به استقبال خانواده‌ها از این برنامه ویژه در ماه رمضان درخواست شده است که برنامه «شب‌های بانشاط قرآنی» ادامه داشته باشد.

کد خبر 571491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.