اقدام قابل تحسین یورگن کلوپ برای بازیکنان مسلمان لیورپول!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، پنجشنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* وین رونی در صدر فهرست نامزدهای سرمربیگری برنلی قرار دارد و مدیر فعلی دربی وسوسه خواهد شد که پست دائمی در ورزشگاه "ترف مور" را بپذیرد، حتی اگر مایک جکسون، رئیس موقت نتواند کلارتز را در لیگ نگه دارد.

اقدام قابل تحسین یورگن کلوپ برای بازیکنان مسلمان لیورپول!



* منچستریونایتد که اریک تن هاخ را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده در تعقیب سباستین هالر مهاجم آژاکس با بوروسیا دورتموند که او را برای جانشینی هالند می‌خواهد، رقابت می‌کند.

* "کامرون براناگان" سوژه یک جنگ نقل و انتقالات پنج طرفه از باشگاه‌های چمپیونشیپ شفیلد یونایتد، کیو پی آر، استوک، پرستون و بلکپول است که همگی تلاش می‌کنند او را به خدمت بگیرند.

دیلی میل:

* سادیو مانه فاش کرده که جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، یورگن کلوپ را متقاعد کرده است تا برنامه تمرینی باشگاه را در این ماه تغییر دهد تا بازیکنانی که در ماه رمضان روزه می‌گیرند، شرایط سخت‌شان در نظر گرفته شود.

سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، پس از اعلام انتصاب مربی هلندی در هفته گذشته، تاکید کرده است که اریک تن هاخ اگر می‌خواهد دوران شکوه شیاطین سرخ را بازگرداند، باید کنترل باشگاه را در دست بگیرد.

نقش ادرسون در گل دوم رئال مادرید به منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط یک تحلیلگر دروازه بانی با عنوان "ضعیف" مورد انتقاد قرار گرفت.

دیلی تلگراف:

* اریک تن هاخ پس از قرض دادن هافبک هلندی دونی فن‌دبیک به اورتون، حالا قرار است پیش فصل را با حضور ثابت او در ترکیب منچستریونایتد آغاز کند و دونی می‌تواند این فصل یک مهره مهم باشد.

اقدام قابل تحسین یورگن کلوپ برای بازیکنان مسلمان لیورپول!



دیلی میرر:

* خانه "اشکودران موستافی" مدافع سابق آرسنال در نزدیکی والنسیا یکشنبه شب با کالاهایی به ارزش نزدیک به یک میلیون یورو مورد سرقت دزدان قرار گرفت که وی را به شدت شوکه کرده است.

آرسنال قرار است مذاکرات قریب‌الوقوعی با ای جنت ویلیام سالیبا داشته باشد، او اذعان کرد که هنوز مشخص نیست که باشگاه شمال لندن چه برنامه‌ای برای او دارد. باید دید او در جمع توپچی‌ها می‌ماند یا تصمیم به جدایی دارد.

تایمز:

* برنامه‌ای در حال ساخت است تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان به صورت تک بازی برگزار شود و باشگاه‌های بزرگ اروپایی از برنامه‌ای برای برگزاری نیمه نهایی و فینال در یک هفته در یک شهر حمایت می‌کنند.

توماس توخل پس از اینکه اعضای تیمش نگران بودند که حماسه تصاحب این باشگاه آینده سرمربی آن‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد، تعهد خود را به چلسی اعلام کرد.

اقدام قابل تحسین یورگن کلوپ برای بازیکنان مسلمان لیورپول!



* رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، مجبور خواهد شد تعدادی از بازیکنان جوان را برای بازی امشب پنجشنبه هشتم اردیبهشت مقابل چلسی، با وجود بیش از هفت بازیکن بزرگسال مصدوم، به تیم اصلی بیاورد.

روزنامه گاردین:

"راب کی" مدیر تیم کریکت انگلیس پس از تبلیغ رسمی برای دو سرمربی جدید که از طریق فرمت تست و توپ سفید از هم جدا شده‌اند، اولین تصمیم سیاسی اصلی خود را به عنوان مدیر کریکت مردان انگلیس انجام داده است.

یک مقام ارشد تنیس اوکراین به نهادهای حاکمه ورزش خود گفته است که اگر علیه ویمبلدون و LTA به دلیل محرومیت بازیکنان روسی و بلاروسی از مسابقات تابستان امسال اقدام کنند، "در کنار دشمن بازی خواهند کرد".

بیانکا ویلیامز، ورزشکار زن و دوومیدانی کار انگلیسی بی‌گناهی که توسط پلیس متروپولیتن متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت، از «فرهنگ نژادپرستی» در این نیرو انتقاد کرد؛ زیرا اعلام شد که پنج افسر در مورد این حادثه تخلفات فاحشی انجام داده‌اند.

دیلی استار:

* رم قیمتی ۶۷ میلیون پوندی برای تامی آبراهام تعیین کرده است و گفته می‌شود که آرسنال به این مهاجم علاقه‌مند است. باید دید علاقه توپچی‌ها به او به حدی است که مجبور شوند ۶۷ میلیون پوندی برای تامی هزینه کنند یا خیر.

اقدام قابل تحسین یورگن کلوپ برای بازیکنان مسلمان لیورپول!



دیلی رکورد:

* تام کورتز مدیر تیم فوتبال داندی یونایتد اسکاتلند اذعان کرده است که آنها هنوز به هیچ بازیکن آزاد آینده از جمله آلن فارست وینگر لیوینگستون پیشنهادی ارائه نداده‌اند.

سان اسکاتلند:

* فیلیپ کوکو هلندی، به آخرین نام بزرگی تبدیل شده که علاقه خود را برای تصاحب نیمکت خالی باشگاه هیبرنیان اسکاتلند اعلام کرده است و اکنون امیدوار است با سران این باشگاه برای گفتگو بیشتر در مورد این موضوع ملاقات کند.

کد خبر 571469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.