آغاز عملیات آسفالت معابر شهری آستارا

سرپرست شهرداری بندر آستارا از آغاز عملیات آسفالت معابر این شهر خبر داد.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر، یکی از مطالبات مهم شهروندان آستارا است که در سال جاری این طرح به صورت کاملاً فنی و استاندارد در شرایط مناسب جوی، توسط پیمانکار شهرداری اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح معابر اصلی و فرعی شهر ازجمله بلوارهای سفیر امید، جانبازان، معاد و جمهوری اسلامی، خیابان‌های امام علی (ع) و حافظ، شهرک عباس‌آباد و معابر خاکی و خیابان‌هایی که در سال‌های قبل در آن جدول‌کاری و کانیو احداث شده، زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت می‌شود.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: در هفته جاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک نصیرنیا آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی این طرح در سایر معابر شهری اجرا می‌شود.

نوپور اضافه کرد: در سال گذشته برای بخشی از اجرای آسفالت معابر شهری حدود ۲۷۵ تن قیر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری آستارا تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی کارشناسان شهرداری، برای ادامه اجرای لکه‌گیری و آسفالت حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر شهری آستارا حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن قیر مورد نیاز است که هزینه آن از محل منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 571435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.