موفقیت ما و ملی‌پوش‌شدنم به‌مذاق مسئولان جودوی استان خوش‌ نیامد!

حمیدرضا پاپی عضو اصفهانی تیم‌ملی جودو، از ناملایمات و بی‌محلی‌ها نسبت‌به خودش و برادرش توسط مسئولان جودوی استان، به‌شدت ناراحت و دلگیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حمیدرضا پاپی» یکی از اعضای جوان تیم‌ملی جودوی ایران است که پس از ۱۴ سال حضور در رشته جودو و تجربه حضور در تمام رده‌های پایه تیم‌ملی، برای هشتمین سال عضو تیم‌ملی است‌.
پاپیِ اصفهانی، به‌تازگی در انتخابی جدید تیم‌ملی به‌عنوان نفر نخست انتخاب شده است. به‌همین بهانه به سراغ وی رفتیم تا با او در این زمینه صحبت کنیم؛ البته موضوع اصلی این بحث در خصوص بی‌توجهی عجیب و غریب مسئولان جودوی اصفهان به وی و برادر ملی‌پوشش است. این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

شرایط اردوها و مسابقات چگونه است؟ ظاهراً برای حضور در تیم‌ملی انتخاب شده‌اید
حدود یک ماه پیش من و برادرم در مسابقات مرحله انتخابی تیم‌ملی شرکت کردیم و توانستیم در وزن ۶۶ کیلوگرم با پشت سر گذاشتن تمام حریفان به فینال انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کنیم. در مسابقه خیلی‌سخت و نفس‌گیر فینال، توانستم برابر برادرم علیرضا پاپی پیروز میدان باشم و به‌عنوان نفر اول و فیکس تیم‌ملی بزرگسالان انتخاب شوم.

کدام مربی شما را در این تورنمنت همراهی کرد؟
هدایت و مربیگری ما در این مسابقات به عهده «پیمان فلامرزی» بود و توانستیم جواب زحماتی را که برایمان می‌کشد، با نتایج خوب و امیدوارکننده بدهیم.

خبری از درخشش شما در میان اهالی جودوی اصفهان دیده نشد!
حضور موفق در این مسابقات، به فینال رسیدن ما برادران و البته فیکس شدن من در تیم‌ملی بزرگسالان ایران به مذاق مسئولان هیئت جودوی استان اصفهان خوش نیامد؛ چراکه بعد از پایان مراحل انتخابی و مسابقات نهایی، تا به الان هیچ‌یک از اعضای هیئت جودوی استانی با ما حتی تماس نیز نگرفتند و یک خسته‌نباشید خشک و خالی هم به ما نگفتند!

فکر می‌کنید این بی‌محلی‌ها از کجا نشئت می‌گیرد؟
مسئولان جودو استان ما را از خودشان نمی‌دانند، ولی من و برادرم همیشه و هر کجا تلاش کرده‌ایم تا برای استانمان افتخارآفرینی کنیم. این حجم از کم‌لطفی از سوی مسئولان جودو استان باعث دلسردی نوجوانان و جوانانی که در این رشته هستند می‌شود؛ چراکه وقتی به قهرمانان یک استان بها نمی‌دهند و آنان این بی‌توجهی‌ها را می‌بینند، خود به خود دلسرد و بی‌انگیزه می‌شوند.

این ناملایمتی‌ها تأثیری در اهداف پیش‌رویتان نیز داشته‌است؟
این کم‌لطفی‌ها باعث نمی‌شود که از تمرین کردن دست بکشم، بلکه هر روز پر قدرت‌تر از گذشته برای موفقیت‌ها و آمادگی‌های بیشتر تمرین می‌کنم تا بتوانم به آن هدفی که مدنظرم است و لیاقتش را دارم، دست پیدا کنم.

هم‌اکنون چه شخصی را عامل شرایط مناسب جودوی ایران می‌دانید؟
رئیس فدراسیون جودو، «میراسماعیلی» تمام‌قد حامی ما ملی‌پوشان هستند و از هیچ تلاشی برایمان دریغ نمی‌کنند. روزهای خوبی در انتظار جودوکاران ایران است؛ چراکه میراسماعیلی قصد دارد جودوکاران ملی‌پوش را در میادین و مسابقات مختلف شرکت دهد.

در برنامه پیش‌رویتان چه اقداماتی توسط فدراسیون انجام خواهد گرفت؟
به‌همراه تیم‌ملی جودو حدود پانزده روز دیگر در مسابقات بین‌المللی عراق شرکت خواهیم کرد و بعد از آن به اردوی مشترک تونس اعزام می‌شویم تا بتوانیم در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خوش بدرخشیم و برای ورزش کشورمان مدال‌های خوش‌رنگ کسب کنیم. تمام بچه‌های تیم‌ملی دارای انگیزه‌های فراوان و تشنه مدال‌آوری هستند. امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش‌رو برای ایران مدال به‌دست بیاوریم و پرچم کشورمان به اهتزاز درآمد.

سخن پایانی؟
در پایان باید بگویم روی صحبت‌های من فقط با مسئولان هیئت جودوی استان اصفهان است؛ نه اشخاص دیگر.

کد خبر 571433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.