پیشرفت ۱۲درصدی تقاطع شهدای دانشجو نجف‌آباد

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ترافیکی شهرستان نجف‌آباد به شمار می‌رود، گفت: این پروژه تاکنون کمتر از ۱۲درصد پیشرفت داشته است. در نظر داریم با تلاش مضاعف دستگاه‌ها هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ترافیکی شهرستان نجف‌آباد به شمار می‌رود که بیش از یک دهه جزو مطالبات مردمی بوده و با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و خطرآفرین بودن این نقطه، این طرح جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته برای انتقال ترافیک کمربندی شمال و ورودی شمال شرقی شهر نجف‌آباد، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو با اعتبار حدود یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال آغاز شد.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: پروژه زیرگذر دانشگاه باید طبق برنامه بیش از ۳۲ درصد پیشرفت داشته باشد که به علت مشکلاتی همچون تعارض لوله آب و فیبر نوری در حاشیه غربی و شمالی پروژه و وجود خطوط انتقال ۲۰ کیلوولت فشار قوی، کمتر از ۱۲ درصد پیشرفت داشته است.

حیدری تاکید کرد: این طرح حدود ۲۱ درصد از برنامه عقب است که مقرر شد با تلاش مضاعف دستگاه‌ها و همکاری بیشتر با پیمانکار این عقب‌ماندگی جبران شود.

کد خبر 571422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    این پروژه به دلیل عدم تامین بودجه به تعطیلی کشیده شده.پیمانکار بسیاری از ماشین آلات خود ازقبیل تراک میکسروجرثقیل را از کارگاه خارج کرده است.مشکل معارض که عمدتا خط لوله آب بود با همت شهرداری برطرف شد.آنهم سال1401.فقط و فقط عدم تامین اعتبارات ریالی باعث وقفه در این پروژه شده.آقای فرماندا پس چرا...؟؟؟!!!